tag:blogger.com,1999:blog-2658611678439898498.post2470119403917329802..comments2024-03-25T15:36:57.150+01:00Comments on FLY FROM NIŠ - Vaš prozor u svet avijacije: Aviogenex čeka da ga preuzme državaFly from Nišhttp://www.blogger.com/profile/09480198143806618411noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-2658611678439898498.post-17694319105103440562015-01-19T21:44:37.322+01:002015-01-19T21:44:37.322+01:00Zanimljivo je videti koliko neznanja ima ovde. Avi...Zanimljivo je videti koliko neznanja ima ovde. Aviogenex je bio neko i nesto dok je bilo velike države i turizma na velikoj jadranskoj obali a da se ne lažemo vlasnik je bio Genex kome se moglo da ima sta želi kad je izvozio, znate već šta nesvrstanoj i drugoj "braći". U maloj i siromašnoj zemlji nema opstanka, čak i sve ove priče oko "posla" u Nišu su samo san nekih ljudi koji nemaju predstavu koliko to košta. Ako ne verujete pitajte Kon Tiki kako je prošao kad se neko zaigrao i sludeo željom da ima redovnog prevoznika. Avio genex je je doveden u ovo stanje zaboravom svih. Nemoguće je preživeti samo od letnje sezone koja traje 3-4 meseca. Poslove čarter prevoznika uglavnom su preuzele niskotarifne kompanije.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2658611678439898498.post-5738404870304914172015-01-17T00:21:42.654+01:002015-01-17T00:21:42.654+01:00Shvatite da je Aviogenex bio neprikosnoveni lider ...Shvatite da je Aviogenex bio neprikosnoveni lider u ovom delu evrope po svim merilima,cak i kad je imao ruske avione.Nikad na budzetu i teretu drzave.Ovaj avion je toliko popularan u evropi zato sto je jedini tog tipa koji jos leti.Pogledajte ana aviogenex FB stranici,kakve komentare su ostavljali oni koji su se vozili ne pitajuci za cenu.Ali to sad nema ko marketinski da pokrene.A vi vajni kriticari AGX-a,izadjite iz etihadove ljusture i procitajte malo istoriju AGX.Etihad nije ni postojao,kad je AGX gospodario ovim delom neba.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2658611678439898498.post-64899673329755648892015-01-17T00:06:15.659+01:002015-01-17T00:06:15.659+01:00Zaboravlja se da je sudbinu Aviogeneksa bilo moguc...Zaboravlja se da je sudbinu Aviogeneksa bilo moguce i trebalo resiti mnogo pre dolaska Etihada.Ali drzava to nije smela dozvoliti iz jednostavnog razloga ako bi se AGX privatizovao pre JAT-a,onda bi to moglo znaciti kraj Jata.Jel sta bi bilo ako bi se nasao neki Etihad da preuzme AGX,drzava bi izgubila nacionalnog avioprevoznika.E zato je drzava u obavezi da pomogne AGX-u,jer su iskljucivo krivicom drzave dospeli u ovakvu situaciju.Da ne pricam o lopovskoj prodaji titovih aviona b727,koji su bili mozda najbolji u svetu tog tipa,a neki od njih i dalje lete,a prodati su u bescenje!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2658611678439898498.post-47757336206219623292015-01-16T20:45:52.720+01:002015-01-16T20:45:52.720+01:00Drzava muti vodu i pravi se pametna,a sve sami nes...Drzava muti vodu i pravi se pametna,a sve sami nesposobnjakovici i lezilebovici,samo bi da gase firmeAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2658611678439898498.post-91405471134398576362015-01-16T20:09:10.227+01:002015-01-16T20:09:10.227+01:00 .Nikad niko iz Aviogenex-a nije rekao da je Etiha... .Nikad niko iz Aviogenex-a nije rekao da je Etihad kriv za njihovo propadanje,vec iskljucivo drzava.A drzava je ta koja ne dozvoljava nikakvu (pa cak i beznacajnu) konkurenciju Etihadu.Maghttps://www.blogger.com/profile/08458579573255758141noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2658611678439898498.post-32813832464802319052015-01-16T19:45:57.765+01:002015-01-16T19:45:57.765+01:00Drzava je jedini krivac,jer ne postuje obecanje sv...Drzava je jedini krivac,jer ne postuje obecanje svoje,i da slucajno ne bude konkurencija EtihaduAnonymousnoreply@blogger.com