ilustracija; (foto: FB Aerodrom Konstantin Veliki Niš) |
5 miliona evra, kako je rekao Ilić, biće uloženo u određenu avio-kompaniju koja će se javiti na tenderu za izbor avio-prevozioca i koja će na tja način uspostaviti 10 novih evropskih destinacija. On nije isključio mogućnost da će se na tom tenderu, kada bude raspisan, javiti veliki broj avio-kompanija uključujući i nacionalnog avio-prevoznika Air Serbia-u.
Država će tako, a prema važećem zakonu o vazdušnom saobraćaju, iskoristiti priliku da buduće nove linije proglasi od javnog značaja za RS. Koje bi to potencijalne linije mogle da budu, saznaćemo uskoro, ali ono što se prethodnih godina ponavljalo u javnosti kao linije koje bi bile interesatne sa Aerodroma Niš pominjani su Tivat, Pariz, Istanbul, Moskva, Oslo, Solun, Atina.
Podsetimo da je je Aerodrom Niš 2018.godinu sa rekordnim brojem putnika od 351.581 i to u tom trenutku sa 10 linija. Uvođenjem 10 novih destinacija sa niškog aerodroma, godišnje će značiti preko 700.000 putnika.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
samo da se ne izjalovi .... dace Gospod da bude jos dvadeset <3
ОдговориИзбришиBas se radujem. Svet ce nam biti blizi. Pozdrav
ОдговориИзбришиIskreno ovaj Tivat mozda leti, Atina je potrebno nepotrebna. Ostalo mozda nije lose s tim sto bi Amsterdam i London, kao i Rim trebali da idu pod obavezno. Drzimo palceve
ОдговориИзбришиSamo da ne bude AirSerbia. Sa njenim cenama i 'kvalitetom' usluga (koje su losije od usloga najgore lowcost kompanije), nazalost pisi odmah propalo.
ОдговориИзбришиMalta bi bila dobar izbor... Toliko je Nišlija tamo... Ovako aj u Beograd, aj u Skoplje, aj u Sofiju, uffff
ОдговориИзбришиNot just Nislija but for all those so many coming and going from SouthEast Srbija its better from NIS airport. I am hoping on AirMalta and Turkish Airline to consider this route. If not as direct flight, maybe in transit.
ИзбришиSjajne vesti...slažem se za Maltu...
ОдговориИзбришиMalta
ОдговориИзбришиMislim da je linija Hamburg Niš najpotrebnija... ima nas puno Srba sa juga koji smo na samom severu Nemačke :-)
ОдговориИзбришиSamo sto sam napisao komentar sa istim predlogom i vidim još jedan glas koji je za istu liniju :) jeste, ima nas dosta iz hamburga i okoline koji bi leteli za nis, slažem se. :)
ИзбришиOslo bi bio pun pogodak i zasigurno popunjen velikim brojem putnika ��
ОдговориИзбришиSandefjord Torp! ♥️♥️♥️
ОдговориИзбришиSlažem se za Maltu, to bi bilo perfektno, tamo svi imamo po nekog a i prelepo je da se ode. Istanbul i Atina potpuno nepotrebno. Solun i ajde.
ОдговориИзбришиAnonimna: 1.02.2019. Mogao bi i Brisel da dodje u obzir.
ОдговориИзбришиMOSKVA!!!
ОдговориИзбришиDa, Malta definitivno... Neverovatno da niko ne vidi potencijal, trenutno postoje direktni letovi iz: Sofije, Skoplja i Beograda, i svi ti avioni su uvek puni jer brdo nasih ljudi radi ovde. Auto prevoznici non stop voze za sofiju i skoplje, a let iz nisa bi pokupio brdo tih putnika.
ОдговориИзбришиBilo bi lepo da se uvede let nis hamburg jer ima nas dosta iz nemacke koji letimo trenutno na liniji berlin niš ryanairom pa da ne bi morali za berlin. Već postoji linija hamburg skoplje ali to je takodje nepovoljno.
ОдговориИзбришиE, nadajte se da uskoro ugase taj aerodrom, jer ako ne ulože novac u novi toranj i opremu za sletanje pod maglom i losim uslovima znači da nemaju interesa da se aerodrom razvije, već se bave mahinacijama i mafijaškim metodama ubijanja zdrave konkurencije, sad ce air srbija da se javi i pobedi na konkursu a onda će da gase jednu po jednu liniju zbog nerentabilnosti, dok sve ne pogase i pojačaju frekvenciju beogradskom, jer su se utalili sa francuzima.... A uuu
ОдговориИзбришиbrisel
ОдговориИзбришиBurgas ... da se ne zlopatimo po 14 sati busevima ... makar sezonski
ОдговориИзбриши