ilustracija; (foto: FB Aerodrom Niš) |
Kako saopštavaju iz Wizz Air-a, putnici sa rezervacijama u ovom periodu će biti automatski obavešteni putem mejla ako su rezervaciju izvršili direktno na sajtu wizzair.com ili preko mobilne aplikacije ove avio-kompanije. 120 odsto orginalne cene karte će biti automatski prebačeno na WIZZ račun putnika i taj iznos će moći da se iskoristi u naredna 24 meseca za kupovinu Wizz Air proizvoda i usluga.
Putnici takođe mogu da se odluče za refundaciju u novcu – koja podrazumeva dužu proceduru – i biće obavešteni o neophodnim koracima za bankovni transfer ili transfer na bankovnu karticu u odvojenom imejlu. U tom slučaju putnici imaju pravo samo na 100% originalne cene karte. Putnici koji su karte rezervisali preko putnih agencija – uključujući onlajn putne agencije – treba da se obrate kompaniji od koje su kupili karte.
Iako je trenutna situacija van kontrole Wizz Air-a, avio-kompanija se izvinjava zbog mogućih neprijatnosti izazvanih zabranom putovanja i naglašava da su bezbednost i dobrobit putnika i posade najvažniji prioritet ove avio-kompanije.
Podsetimo da će Wizz Air tokom letnje sezone, kada ona krene, leteti ka 5 destinacija širom Evrope i to do Bazela, Beča, Dortmunda, Memingena i Malmea.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар