ilustracija (foto: wizzair.com) |
Iako je broj nepristojnih putnika veoma mali u odnosu na ukupan broj ljudi koji putuju avionom, uticaj njihovih postupaka i na nesmetane letove i na ostale putnike može da bude neproporcionalno velik. Bahato ponašanje, kao što je preterano konzumiranje alkohola, opijanje, pušenje u toaletu, verbalno ili fizičko nasilje nad posadom ili drugim putnicima ili nepoštovanje uputstava osoblja, dovodi do nepotrebnog rizika za normalno bavljanje leta zato što se posada ometa u redovnim dužnostima a može i da izazove velika kašnjenja.
- Svaki putnik i član osoblja ima pravo na bezbedan let, bez verbalnog ili fizičkog maltretiranja. Putovanje treba da bude prijatno iskustvo, pri čemu se putnici odnose jedni prema drugima i prema kabinskom osoblju sa poštovanjem. Prošle godine smo prevezli 34 miliona putnika na svojim niskotarifnim letovima i uz našu sve širu mrežu ne možemo da dozvolimo da ni najmanja sitnica pokvari uživanje u letu toliko pristojnih i ljubaznih putnika. Zato smo odlučili da se pridružimo ovoj sjajnoj inicijativi agencije ESEA,a takođe molimo putnike da se pridruže našim naporima tako što će podeliti hešteg #notonmyflight na svojim društvenim profilima” izjavio je ovim povodom Andraš Rado, menadžer korporativnih komunikacija Wizz Air-a.Izvestan broj avio-letova u Evropskoj uniji remete putnici koji se nedolično ponašaju. Najmanje 70 odsto ovih incidenata podrazumeva i neki oblik agresivnosti. Mada se broj incidenata na letovima Wizz Aira nije menjao poslednjih godina, zahvaljujući strogim pravilima ove avio-kompanije i dobro obučenom osoblju, u avio-industriji je 2018. godine došlo do porasta nepristojnog ponašanja za 34 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар