Učestvujte u našoj onlajn anketi. Glasajte za potencijalno novu/staru destinaciju iz Niša. Anketa se sprovodi ponovo na zahtev velikog broja naših čitalaca. Istraživanje tržišta se spovodi radi sagledavanja potencijalno novih/starih destinacije koje treba da se nađu na mapi destinacija iz Niša. Za razliku od prethodnih, ova anketa sadrži dva pitanja. Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom cele godine (možete glasati za više njih) i Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom letnje sezone (možete glasati za više njih)? Anketom nisu obuhvaćene trenutno aktuelne destinacije ka kojima lete 4 avio-kompanije i to Wizz Air (Memingen, Bazel Miluz), Ryanair (Stokholm Arlanda, Beč, Malta, Krf), Air Serbia (Istanbul, Beograd, Ljubljana, Keln, Frankfurt Han, Atina, Tivat) i SWISS (Cirih od 30. juna do 21. avgusta). Učešće u anketi je dobrovoljno, a sve što treba da uradite je da kliknete OVDE i učestvujete u našoj anketi. Da bi uče...
![]() |
ilustracija (foto: wizzair.com) |
Iako je broj nepristojnih putnika veoma mali u odnosu na ukupan broj ljudi koji putuju avionom, uticaj njihovih postupaka i na nesmetane letove i na ostale putnike može da bude neproporcionalno velik. Bahato ponašanje, kao što je preterano konzumiranje alkohola, opijanje, pušenje u toaletu, verbalno ili fizičko nasilje nad posadom ili drugim putnicima ili nepoštovanje uputstava osoblja, dovodi do nepotrebnog rizika za normalno bavljanje leta zato što se posada ometa u redovnim dužnostima a može i da izazove velika kašnjenja.
- Svaki putnik i član osoblja ima pravo na bezbedan let, bez verbalnog ili fizičkog maltretiranja. Putovanje treba da bude prijatno iskustvo, pri čemu se putnici odnose jedni prema drugima i prema kabinskom osoblju sa poštovanjem. Prošle godine smo prevezli 34 miliona putnika na svojim niskotarifnim letovima i uz našu sve širu mrežu ne možemo da dozvolimo da ni najmanja sitnica pokvari uživanje u letu toliko pristojnih i ljubaznih putnika. Zato smo odlučili da se pridružimo ovoj sjajnoj inicijativi agencije ESEA,a takođe molimo putnike da se pridruže našim naporima tako što će podeliti hešteg #notonmyflight na svojim društvenim profilima” izjavio je ovim povodom Andraš Rado, menadžer korporativnih komunikacija Wizz Air-a.Izvestan broj avio-letova u Evropskoj uniji remete putnici koji se nedolično ponašaju. Najmanje 70 odsto ovih incidenata podrazumeva i neki oblik agresivnosti. Mada se broj incidenata na letovima Wizz Aira nije menjao poslednjih godina, zahvaljujući strogim pravilima ove avio-kompanije i dobro obučenom osoblju, u avio-industriji je 2018. godine došlo do porasta nepristojnog ponašanja za 34 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар