ilustracija; (foto: FB Avioni iznad Niša) |
Kako u Kontroli letenja Srbije i Crne Gore(SMATSA) za portal "Fly from Niš" kažu, novi sistem je operativan za prag 29 poletno-sletne staze. Kada je reč o operativnom minimumu za sletanje u uslovima smanjene vidljivosti u SMATSA-i kažu da to određuje svaka avio-kompanija kao sopstveni minimum u zavisnosti od performansi vazduhoplova, uključujući opremljenost vazduhoplova uređajima i sistemima i utreniranost posada, kao i ostale faktore koje avio-kompanija proceni kao relevantne.
Inače, Niš je poznat po tome što ima malo maglovitih dana i da je vidljivost uglavnom preko 5km što ga razlikuje od mnogih aerodroma u okruženju (Beograd, Batajnica, Sofija, Skoplje, Priština, Temišvar). Ovaj uređaj omogućiće mnogo preciznije podatke koje će olakšati pilotu da sleti na aerodrom kada su složeni meteo uslovi.
Iz SMATSA-e po pitanju gradnje novog kontrolnog tornja kažu da je u ovoj godini planirano projektovanje samog tornja. Podsetimo da su prvi zemljani radovi na pripremi terena za izgradnju 26,5 metara visokog tornja planirani su za jul 2020.godine.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Pročitajte i ovo...
Saobraćajci niškog neba - aerodromska kontrola letenja
Коментари
Постави коментар