ilustracija; (foto: FB Aerodrom Niš) |
Ryanair nastavlja da odlaže početak svojih letova iz Niša odnosno nastavlja da obavlja saobraćaj sa minimalnim brojem kapaciteta iz svojih baza u Dablinu i Londonu ka određenim evropskim destinacijama sve do 28.maja.
Kako je i dalje na snazi kod većine država članica zabrana letova ili postoje određene restrikcije po ovom pitanju, 99% flote Ryanair-a je prizemljeno. Iz Ryanair-a napominju da sa vladama država članica rade na tome da održe neki minimum broj letova pre svega iz vandrednih razloga, iako znaju da je veliki broj tih letova sa malim brojem putnika.
Ryanair poručuje svojim putnicima da se nada da će pre ranije nego kasnije da vrate letenju, ali za sada nema informacija dokle će situacija sa pandemijom virusa COVID-19 da traje.
Sa druge strane, mađarski niskotarifni avio-prevoznik Wizz Air prateći aktuelnu situaciju u vezi otvaranja granica u Srbiji i Evropi ponovo nastavlja da odlaže odnosno da pomera početak letenja iz Srbije odnosno sa dva svoja aerodroma Beograd i Niš.
Wizz Air će prema trenutnoj situaciji, a i uvidom u rezervacioni sistem na njihovom sajtu, prve letove sa Aerodroma Konstatin Veliki i to ka Bazelu i Dortmundu započeti 18.maja odnosno ka Malmeu prvog, Beču trećeg i Memingenu petog juna. Svakako i ove datume treba uzeti sa razervom s obzirom da one prate razvoj situacije u vezi pandemije virusa COVID-19 kako u Srbiji, tako i u Evropi.
Iz Wizz Air-a su ranije saopštili da putnici sa rezervacijama u ovom periodu će biti automatski obavešteni putem mejla ako su rezervaciju izvršili direktno na sajtu wizzair.com ili preko mobilne aplikacije ove avio-kompanije. 120 odsto orginalne cene karte će biti automatski prebačeno na WIZZ račun putnika i taj iznos će moći da se iskoristi u naredna 24 meseca za kupovinu Wizz Air proizvoda i usluga.
Putnici takođe mogu da se odluče za refundaciju u novcu – koja podrazumeva dužu proceduru – i biće obavešteni o neophodnim koracima za bankovni transfer ili transfer na bankovnu karticu u odvojenom imejlu. U tom slučaju putnici imaju pravo samo na 100% originalne cene karte. Putnici koji su karte rezervisali preko putnih agencija – uključujući onlajn putne agencije – treba da se obrate kompaniji od koje su kupili karte.
Iako je trenutna situacija van kontrole Wizz Air-a, avio-kompanija se izvinjava zbog mogućih neprijatnosti izazvanih zabranom putovanja i naglašava da su bezbednost i dobrobit putnika i posade najvažniji prioritet ove avio-kompanije.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Saznaj više...
Коментари
Постави коментар