Wizz Air-ov A321neo na Aerodromu Niš, ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) |
Još 2015.godine Wizz Air je najavio nabavku ovih aviona koji imaju veći kapacitet sedišta 239 u odnosu na standardni A321 koji ima 230. Tom prilikom generalni direktor Wizz Air-a Jožef Varadi izjavio da će njihova porudžbina od 110 aviona A321neo stvoriti osnovu za održavanje disciplinovanog širenja na duže staze, omogućivši da nastave da nude niske cene putnicima širom regiona Centralne i Istočne Evrope i dalje, kao i da nastave rast i u narednoj deceniji i dodao da ova neo (new engine option) porodica nudi značajno niže operativne troškove i manju potrošnju goriva što će direktno uticati na smanjenje naših troškova.
Wizz Air se ovde ne zaustavlja kada je reč o nabavci novih letelica uključujući i letelice još novije generacije, takođe Erbas, i to A321XLR.
- A321XLR je najefikasniji avion tog tipa i predstavlja veliku šansu za Wizz Air da dodatno proširi svoju mrežu i poveže tačke na WIZZ-ovoj mapi koje trenutno nedostaju, zahvaljujući kapacitetima ovog tipa aviona za duže letove. Danas imamo niz letova koji traju 5 do 6 sati na veliko zadovoljstvo naših putnika, dok će XLR dodatno unaprediti izuzetnu vrednost i uslugu koju nudimo letovima koji traju 7 do 8 sati.” – izjavio je Jožef Varadi, generalni direktor Wizz Air-aAvioni će biti isporučeni u roku od tri godine, počevši od 2023. godine. Model A321XLR će imati 239 sedišta, isto kao model A321neo, kako bi u potpunosti bio usklađen sa postojećom flotom Wizz Air-a.
Podsetimo da Wizz Air trenutno sa Aerodroma Konstatin Veliki Niš saobraća ka 4 destinacije širom Evrope i to ka Bazelu, Malmeu, Dortmundu i Memingenu. Linija do Beča je privremeno obustaljena zbog odluke austrijskih vlasti da zabrani letove iz određenih zemalja uključujući i Srbiju, te da se ponovno uspostavljanje ove linije očekuje 5.avgusta.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар