ilustracija (foto: airserbia.com) |
Tokom juna je zabeležen rast onlajn prodaje avio-karata na 34 odsto od
ukupnog broja prodatih karata, odnosno za 9 procentnih poena u odnosu na isti
period prošle godine. Procenjuje se da je usled pandemije korona virusa i
važnosti održavanja fizičke distance došlo do promene navika putnika, pa je
tako, umesto svakog petog, karte putem interneta kupio svaki treći putnik Air Serbia-e.
- Trend rasta onlajn prodaje uopšte ne iznenađuje, imajući u vidu da je reč o modelu kupovine koji je dostupan 24 časa dnevno sedam dana u nedelji i to potpuno beskontaktno i bezbedno što, u vreme pandemije korona virusa, predstavlja značajnu prednost. Air Serbia ubrzano sprovodi inovaciju i digitalizaciju svog poslovanja, u cilju unapređenja efikasnosti i kvaliteta usluge. Zadovoljstvo mi je što mogu da najavim da naše putnike već tokom ove nedelje očekuje jedno lepo iznenađenje, upravo u oblasti digitalizacije. - izjavio je Jirži Marek, direktor za komercijalu i strategiju Air Serbia-e.
Registracijom ličnog profila na sajtu Air Serbia-e putnici mogu da uštede
kupujući karte po sniženim cenama. Tokom prva dva meseca 2020. godine, broj
putnika koji je otvorio svoj lični profil na sajtu srpske nacionalne
avio-kompanije povećan je za čak 156 odsto, u odnosu na isti period prošle
godine. Pored većeg nivoa komfora i bezbednosti, kupovina avio-karata putem
sajta Air Serbia-e putnicima pruža garanciju najniže cene, ali i mogućnost da
putem i-mejla ili SMS-a budu direktno obavešteni ukoliko dođe do bilo kakve
promene u redu letenja.
Tekst/Foto: Air Serbia
Saznajte više... Tekst/Foto: Air Serbia
Коментари
Постави коментар