Пређи на главни садржај

Air Serbia sutra pokreće prvi let do Istanbula

ilustracija; (foto: FB Aerodrom Niš)

 Nacionailni avio-prevoznik Air Serbia sutra će pokrenuti svoj prvi let do Istanbula. Letove će obavljati dva puta nedeljno svakog utorka i subote.

Cene karata za ovu destinaciju se kreću po ceni već od 2468 dinara i mogu se kupiti na sajtu Air Serbia-e, turističkim agencijama ovlašćenim za prodaju avio-karata kao i na Aerodromu Konstantin Veliki Niš na šalteru za prodaju karata u holu terminalne zgrade.

Let utorkom obavljaće se u terminu 18:50h poletanje iz Niša odnosno 18:05h sletanje iz Istanbula odnosno subotom u terminu 12:50h poletanje iz Niša odnosno 16:25h sletanje iz Istanbula. Letovi ka Istanbulu obavljaće se avionom tipa Erbas A319 koji može da primi 144 putnika.

Putnici su takođe u prilici da lete i drugim danima iz Niša do Istanbula i to petkom i nedeljom sa presedanjem preko Aerodroma Beograd.

Inače, poslednji put sa Aerodroma Niš se do Istanbula letelo tokom letnje sezone 2007. godine kada je leteo turski avio-prevoznik Atlasjet.

Podsetimo da će Air Serbia tokom naredne dve godine uokviru novog paketa linija od javnog značaja leteti i do Kelna, Ljubljane, Frankfurt Hana i Beograda, a tokom leta i do Atine i Tivta.

NAPOMENA: Podsećamo sve naše čitaoce da se još jednom informišu oko uslova putovanja za ulazak u EU preko sajta avio-kompanije ili IATA Travel centra, kako ne bi bili odbijeni sa leta ukolko nemaju traženu dokumentaciju.


Tekst: A.P.
Fly from Niš

Коментари

Популарни постови са овог блога

UTISAK: Prvi let iz Niša do Beograda (foto)

(foto: Fly from Niš) Posle 18 godina tokom ove nedelje realizovani su prvi letovi na domaćoj liniji između Beograda i Niša. Na taj način posle 16 godina pauze usled raspada državne zajednice SCG domaći saobraćaj je ponovo zaživeo. Portal "Fly from Niš" bio je u prilici da bude među prvi putnicima koji su tog dana poleteli prvog dana na prvom letu do Beograda. Na niški aerodrom "Konstantin Veliki" stigli smo nešto pre 04:00h za let koji je bio planiran da poleti u 05:05h. Na šaleteru za registraciju nas je dočekalo ljubazno osoblje koje nas je uredno čekiralo uz neophodno pokazivanje lične karte. Po čekiranju smo prošli kontra-diverzionu kontrolu i nakon toga smo  smo određeno vreme proveli u gejtu do konačnog ukrcavanja u avion tipa ATR72 koji može da primi do 66 putnika.  (foto: Fly from Niš) (foto: Fly from Niš) (foto: Fly from Niš) (foto: Fly from Niš) Svega nekoliko putnika bilo je na prvom letu do Beograda. Avion je poleteo ranije pre planiranog vremena sa aero

Ryanair planira ponovo da pokrene letove iz Niša od 1. februara

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš)  Najveći niskotarifni avio-prevoznik u Evropi, Irski Ryanair je od juče privremeno obustavio sve letove iz Niša, ali i mnoge druge letove širom Evrope zbog problema sa pandemijom virusa COVID-19 koji je uticao na to da se restrikcije za putovanja širom Evrope ponovo zaoštre.  Više od 33% letova Ryanair je privremeno obustavio tokom januara meseca, a očekuje se da ponovo normalizuje saobraćaj tokom februara meseca. Prve letove iz Niša, Ryanair prema uvidu na njihovom sajtu planira da pokrene od 1. februara i to ka Beču i Milanu Bergamu. Od 3. i od 4. februara planira da ponovo pokrene i letove ka Stokholmu Arlandi odnosno ka Malti. Cene karata se za sve ove letove kreću po ceni već od 7,99€ i mogu se kupiti na sajtu ove avio-kompanije , kao i kod turističkih agencija ovlašćenih za prodaju avio-karata kao i na šalteru za prodaju karata u holu putničkog terminala Aerodroma Konstantin Veliki Niš. Ryanair je svoju sezonu letova najavio je i za letnji red

Posle 18 godina obnavljaju se domaći letovi između Niša i Beograda

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Prvi domaći letovi na liniji između Niša i Beograda biće obnovljeni posle 18 godina odnosno 16 godina od kada su totalno ukinuti posle raspada državne zajednice Srbije i Crne Gore. Poslednji letovi na domaćim destinacijama bili su obavljani 2006. godine sa Aerodroma Niš ka Tivtu odnosno Aerodroma Beograd ka Podgorici i Tivtu. Razvoj vazdušnog saobraćaja sa Aerodroma Niš duboko zaseže u period pre Drugog svetskog rata i perioda Kraljevine Jugoslavije kada je 1. maja 1935. godine uspostavljena prva linija između Niša i Beograda ka kojoj je saobraćao prvi nacionalni avio-prevoznik Aeroput. Letovi između ova dva grada obavljani su do pred sam početak rata. Tek otvaranjem Aerodroma Niš za međunarodni vazdušni saobraćaj 12. oktobra 1986. godine uspostavljaju se prvi domaći letovi između ostalog i ka glavnom gradu ondašnje Jugoslavije. Letovi sve do raspada SFRJ obavljani su tokom 4 godine od strane JAT - Jugoslovenskog aerotransporta. Tokom tih godina putn