Nakon otvaranja aerodroma Niš 1986.godine i otvaranja prvih linija iz Niša od strane JAT-a i Inex-Adria Airways-a, 1989.godine Nemačka nacionalna avio-kompanija Luhthansa, zbog rekonstrukcije piste na aerodromu u Sofiji, uspostavlja svoj redovni avio-saobraćaj.
ilustracija |
Nemci su procenili da bliži alternativni aerodrom od Niša, kao i
transfer do Sofije, nema. Takodje su procenili da oprema na aerodromu Niš nije
zadovoljavala njihove standarde, pa su onda instalirali svoju opremu dok
pista u Sofiji nije bila rekonstruisana. Mesec dana, koliko je trajala rekonstrukcija piste u Sofiji, leteli su iz/za Niš ka Nemačkoj odnosno ka Minhenu i Frankfurtu.
Posle poslednjeg komercijalnog leta, pokupili su svoju opremu i vratili kući odnosno nastavili svoje letove iz Sofije. Takva oprema je u ovoj zemlji predvidjene samo za Beograd.
Zahvaljujemo se gospodinu Slaviši Vrbiću, koji je podelio ovu zanimvljivu priču, za koju smo sigurni da malo ko zna.
Na žalost nemamo originalnu sliku aviona na aerodromu Niš.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Posle poslednjeg komercijalnog leta, pokupili su svoju opremu i vratili kući odnosno nastavili svoje letove iz Sofije. Takva oprema je u ovoj zemlji predvidjene samo za Beograd.
Zahvaljujemo se gospodinu Slaviši Vrbiću, koji je podelio ovu zanimvljivu priču, za koju smo sigurni da malo ko zna.
Na žalost nemamo originalnu sliku aviona na aerodromu Niš.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар