Пређи на главни садржај

100-ti Erbas A321 u floti Wizz Air-a

(foto. wizzair.com)
Wizz Air, jedna od evropskih avio-kompanija sa najbržom stopom rasta i vodeći avio-prevoznik u centralnoj i istočnoj Evropi proslavio je  jedinstven jubilej, 100-ti avion u svojoj floti.

Za samo 14 godina od početka poslovanja, Wizz Air je dostigao flotu od 100 aviona, ponudivši zaista niske cene za preko 155 miliona putnika učinivši tako letenje dostupnim većem broju ljudi nego ikad. Wizz Air će nastaviti da razvija svoju mrežu i stimuliše zanemarena tržišta nižim cenama, vođen ambicijom da postane jedna od pet vodećih avio-kompanija u Evropi. Razvojni planovi Wizz Air-a u budućnosti zasnovani su na porudžbini koja uključuje dodatnih 268 najmodernijih aviona koji će biti isporučeni do 2026. Zahvaljujući njima, flota će imati skoro 300 aviona, prevoziće 100 miliona putnika godišnje uz podršku tima koji će činiti 10,000 kolega. Snažna posvećenost digitalizaciji će u isto vreme omogućiti Wizz Airu da još više usmeri pažnju na korisnika i da učini svoje poslovanje još efikasnijim.

Moderna flota Wizz Air-a u kojoj je prosečna starost aviona samo 4,6 godina osnovna je vrednost poslovnog modela ove avio-kompanije koji podrazumeva ultra niske tarife, zajedno sa karakteristikama revolucionarnog Airbusa A321, najefikasnijeg uskotrupnog aviona u upotrebi. Veći broj sedišta u poređenju sa avionom Airbus A320 znači da je Airbus A321 efikasniji i u skladu sa principima zaštite čovekove sredine. A321ceo doprinosi uštedi od 10% po jedinici u poređenju sa avionom tipa Airbus A320ceo. Do 2023, 75% Wizz Air-ovih putnika prevoziće Airbus 321. Naredni korak ka promeni počeće 2019. godine kada će Wizz Air preuzeti prvu pošiljku od 256 aviona iz Airbus A320 neo familije, aviona koji imaju motore naredne generacije, a koji će doprineti daljoj uštedi od 10% po jedinici, čak i u poređenju sa trenutnim avionom tipa Airbus A321ceo. Avion će imati motore Pratt Whitney PW1100G-JM, sa najtišim motorom koji je najviše u skladu sa principima zaštite čovekove sredine u svojoj klasi, a koji će doprineti unaprediti sagorevanje najmanje 16% u poređenju sa modelom A321ceo.


Tekst: A.P.
Fly from Niš

Коментари

Популарни постови са овог блога

Iz Niša ovog leta preko aerodroma Memingen do Engleske, Španije i Poljske

(foto: memmingen-airport.de / Maximilian Mair) Tokom ove letnje sezone putnici sa Aerodroma "Konstantin Veliki" su ponovo u prilici da preko Aerodroma Memengen, svakog utorka, četvrtka ili subote produže svoje putovanje do drugih evropskih destinacija destinacija kojih nema u ponudi iz Niša. Sagledavajući destinacije i vremena polazaka i dolazaka koje nudi aerodrom Memingen izdvojili smo par interesantnih destinacija. Putnici mogu istog dana da se konektuju za London, Barselonu, Krakov i Palma de Majorku. Svoja povratna putovanja za povratak u Niš preko Memingen mogu obaviti istog dana odnosno dan ili dva ranije. Ukoliko pak želite da par dana provedete u Memimgenu na svom putu ka konačnom odredištu ka nekoj drugoj destinaciji ovde se možete informisati detaljnije . U tabeli su date polazne i krajnje destinacije, takođe vreme dolaska i odlaska sa aerodroma Memingen, kog dana se možete konektovati i na kraju koja avio-kompanija leti na odredjenoj destinaciji. NAPOMENA

RED LETENJA: Letnja sezona na Aerodromu Niš

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Danas, 31. marta na Aerodromu Konstantin Veliki Niš stupio je na snagu novi letnji red letenja. Tokom ove letnje sezone sa niškog aerodroma svoje letove će obavljati tri avio-prevoznika i to Air Serbia, Ryanair i Wizz Air na 13 destinacija širom Evrope. Pored redovnih i sezonskih destinacija, turističke agencije planiraju i čarter letove. Air Serbia će tokom ove letnje sezone svojim putnicima nuditi čak 7 destinacija širom Evrope, ali i sveta preko Beograda ili Istanbula (nastavak putovanja sa Turkish Airlines-om - codeshare). U ponudi su sledeće destinacije:  Destinacija Kompanija Dan Istanbul(IST) - 2 - - - 6 - Frankfurt Han(HHN) - 2 - - - 6 - Ljubljana(Lju) - 2 - - - 6 - Keln(CGN) - 2 - - - 6 - Beograd(BEG) - 2* 3** - - 6* 7** Atina(ATH) - - 3 - - - 7 Tivat(TIV) - - 3 - - 6 - *dolazni letovi iz Beograda **odlazni letovi za Beograd

ROUTES 24: Aerodrom Niš u potrazi za novim destinacijama

(foto: FB Aerodrom Niš) Rukovodstvo Aerodroma Srbije i Aerodroma Konstantin Veliki uzeli su i ove godine učešće na najvećem forumu u Evropi - "Routes Europe" koji se ove godine održava u Arhusu u Danskoj. Ova konferencija okuplja preko 320 predstavnika iz oblasti turizma, avijacije i aerodroma. Tokom trodnevnog trajanja, od 22. do 24. aprila, svi oni zajedno će pregovarati o načinima kako da se postojeća mreža određenih avio-kompanija, pa samim tim i ponuda sa aerodroma, proširi u narednom periodu. Aerodrom Konstantin Veliki, kao i što smo pisali ranije, u stalnim je pregovorima sa postojećim i potencijalno novim avio-prevoznicima koji su zainteresovani da svoje poslovanje prošire i na ovaj deo Srbije.  - Menadžment Aerodroma Srbije doo Niš, boravi na konferenciji Routes Europe Conference 2024. koja se održava u danskom gradu Arhus. Boravak smo iskoristili da prezentujemo aerodrome u Nišu i Kraljevu i prezentujemo zahteve naših putnika za uvođenje novih destinacija. - s

[FOTO VEST] Redak prelet balona sa posadom iznad Niša

Balon reg. oznaka OE-ZZM na nebu iznad Niša (foto: Fly from Niš) Danas su ljudi iznad Niša, oni makar koji su pratili sajtove za prelete aviona (radarbox.com ili flightradar24.com), mogli su da posmatraju "spori prelet" balona sa posadom koju čine dva člana. Balon je registarske oznake OE-ZZM registrovan u Austriji. printscreen (radarbox.com) Po specifikacijama ovog balona na gasni pogon tipa "Ballonbau Worner NL-1000 STU" , Niš je preletao brzinom oko 46km/h i leteo na visini oko 2500 metara (podaci preuzeti sa sajta flightradar24.com). Posadu čine dva člana posade i deo su austrijskog tima "AUT 2 Austria 2 Gordon Bennett Gas Balloon Team". Oni su svoj let nastavili dalje prema jugu Evrope. Let možete pratiti na linku ovde .    Tekst: A.P. Fly from Niš

[VIDEO] Aerodrom Niš sve bliži otvaranju novog putničkog terminala

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Od kako je sa kineskom kompanijom potpisan ugovor o parternom uređenju kompleksa Aerodroma Konstantin Veliki približava se trenutak kada će prvi putnici zakoraćiti u novu zgradu putničkog terminala. Prema najavama, otvaranje se planira za 1. jul ove godine. Radovi na kompleksu niškog aerodroma uveliko traju, pa i uprkos smanjenu kapaciteta parkinga za putnike, gužve i otežanog prilaza aerodromu, avio-saobraćaj se odvija prema planiranom redu letenja. Putnike koje smo imali prilike da zateknemo na aerodromu kažu da im ne smeta to što se radovi odvijaju i što je prilaz staroj terminalnog zgradi privremeno otežan, jer kako ističu Niš će konačno dobiti terminal kakav zaslužuje jedna međunarodna vazdušna luka. U razgovoru za " Avioportal.me " direktor Aerodroma Srbije Mihajlo Zdravković kaže da će se puštanjem nove terminalne zgrade u upotrebu stvoriti veće mogućnosti za širenje mreže avio saobraćaja iz Niša ka velikom broju evropskih destinac