Ryanair jedan od zainteresovanih low cost kompanija? (foto: slashgear.com) |
Gostujući u jutarnjem programu TV Zona Plus, v.d. direktora aerodroma "Konstantin Veliki" Vladica Djurdjanović istakao je da je Wizz Air svojim dolaskom u Niš, kao i sam aerodrom sniženjem svojih usluga, privukao pažnju i ostalih avio-kompanija poput Aeroflot-a, Turkish Airlines-a, te low cost kompanija Pegasus Airlines-a i Ryanair-a.
,,Mi očekujemo da se i druge avio-kompanije uključe u letove sa niškog aerodroma. Zainteresovatnost postoji, onog momenta kada se Niš opredelio za low cost kompanije(niskobudžetne kompanije) i kada je snizio cenu svojih aerodromskih usluga zavredeo je znatiželju mnogih avio-kompanija koje su nas zvale i zainteresovalese i nude da dodju u Niš da pogledaju aerodrom i da vide da počnu letove sa niškog aerodroma. Jedna od aviokompanija je Turkish Airlines, zatim niskobudžetna Turska kompanija Pegasus, koji su zainteresovani za letove iz Niša za Istanbul. Ruski Aeroflot takodje je izrazio želju da dodje u Niš, da pogleda aerodrom i da ima letove iz Niša, jer Vi znate da puno radnika sa juga Srbije radi u Rusiji i oni su svi zainteresovani da putuju iz Niša do svojih radnih mesta."- rekao je Djurdjanović
Djurdjanović je najavio i susret sa predstavnicima Irske niskobudžetne kompanije Ryanair-a u Skoplju krajem marta. Govoreći o letovima ka Minhenu, Tivtu i Beču, v.d. direktor niškog aerodroma rekao je da su pregovori u toku sa zainteresovanim kompanijama.
,,Mi smo aviokompanijama dali interesantne destinacije. Minhen, naravno zbog naše dijaspore koja je glavna uzdanica našeg aerodroma za letove Wizz Air-a, ali i sve turističke destinacije. Vi znate da je Tivat dosta interesantan Nišlijama tako i jugu Srbije, ponuda nekih kompanija je da će cena povratne karte Niš-Tivat biti 72evra, što je jako povoljno. Takodje ostale destinacije na Mediteranu zavise od turističkih agencija i avio-kompanija koji preuzimaju rizik podizanja čartera. Mi smo im dostavili sve destinacije koja su naša proučavanja i naše studije pokazale interesatnim, na njima je da to odaberu i da vide da li je to isplativo za letove ka tim destinacijama. Naravno tu je interesantan Tivat, Nemačka je interesatna, Austija-Beč. Wizz Air ne leti za Austriju, tako da je za ostale aviokompanije veoma interesantan Beč sa povratnom kartom od 90evra. Mislim da bi Niš-Beč bio jako interesantan našim ljudima."-ističe Djurdjanović
Djurdjanović se nada da će i kroz pregovore sa Ryanair-om se otvoriti i neke druge destinacije u Evropi koje su interesatna gradjanima Niša.
,,Nadamo se da ćemo iz pregovara sa Ryanair-om koja ja je najveća low cost kompanija, sa preko 500 aviona, moći da dodjemo do nekih destinacija koje su jako interesantna Nišlijama. Sve to zavisi od toga da li će te avio-kompanije prepoznati da u tim letovima ima zarade."- kaže Vladica Djurdjanović
Kako bi Niš postao baza za low cost kompanije, kako kaže direktor Djurdjanović, država je ta koja mora da uloži u navigacione uredjaje za bezbedno sletanje vazduhoplova pri smanjenoj vidljivosti odnosno ILS CAT I u narednim godinama, pošto aerodrom nema para za tako veliku investiciju.On se nada da će takva investicija biti sprovedena.
V.d. direktor niškog aerodroma u jutarnjem programu izmedju ostalog govorio je i o doniranoj opremi aerodroma "Nikola Tesla", o investicionim ulaganjima u aerodrom, rešavanju problema aerodromskog restorana, o broju putnika koji se očekuje u narednom periodu, obučavanju kadrova koji će biti spremni za prve letove Wizz Air-a iz Niša, o uspešnosti prodaje karata na linija za Bazel i Malme kao i o zapošljavanju mladih stučnih kadrova koji su aerodromu neophodni.
Tekst: A.P., Fly from Niš Team
Video: TV Zona Plus
Ocekujem pune avione, i ove linije imaju buducnost! Takodje i Memmingen, i da budemo kao aeodrom u Tuzli koji danas ima 9 destinacija. Ali ovo za Bazel pravi pogodak, ova mlada generacija nezeli da se muci, oni lepo plate dodju potrose i vrate se nazad.
ОдговориИзбришиБеч или Братислава!
ОдговориИзбриши