Пређи на главни садржај

Čekiranje putem interneta - tema i dilema svakog putnika koji leti avionom

ilustracija (foto: Fly from Niš)
Jedna od teme i dilema svakog putnika koji leti avionom je i čekiranje preko interneta. Iako je to vrlo jednostavan način da se putnik registruje, ipak za jedan deo putnika to predstavlja problem da li iz tehničkog razloga ili nesigurnosti šta treba da unese. Ova opcija ,koju uglavnom imaju sve avio-kompanije, svakom putniku štedi vreme i novac koji će morati plati aerodromu, ukoliko se nije čekirao preko interneta i pritom odštampao svoju kartu.

Putnici koji su izvršili prijavu na let putem interneta dužni su da pokažu na aerodromu odštampanu kartu za ukrcavanje u avion (u boji ili crno belu) ili kartu u pdf formatu ili aplikaciji. Neophodno je da barkod odštampan na karti za ukrcavanje bude vidljiv, jasan i neoštećen. Svaka pojedinačna karta za ukrcavanje mora da bude odštampana na odvojenim stranicama formata A4. U slučaju da ste pri kupovini avio-karte odabrali registraciju putem interneta, a niste to na vreme uradili i nemate odštampanu kartu, po pravilima odabrane avio-kompanije biće Vam dodatno naplaćena registracija putnika na aerodromu.

Ukoliko imate prtljag koji se predaje na let, potrebno je predati ga na šalteru za čekiranje pri čemu se daju na uvid odštampani kupon za ukrcavanje, pdf format karte ili aplikaciju i validan lični dokument. Šalteri se otvaraju 120 minuta pre poletanja aviona i zatvaraju 30 minuta pre planiranog poletanja aviona. Ukoliko putnik poseduje samo ručni prtljag ili putuje bez prtljaga može odmah da pristupi šalteru za pristupnu kontrolu.

Avio-kompanija Vreme čekiranja
Wizz Air** od 30 dana do 3 sata pred sam let
Ryanair** od 48 sati do 2 sata pred sam let ili od 60 dana ako rezervišete sedište
SWISS** 23 časa pre poletanja
*svi podaci reda letenja preuzeti sa sajtova avio-kompanija
**klikom na naziv avio-kompanije otvarate detaljno upustvo za čekiranje putem interneta. Sva upustva su na engleskom jeziku izuzev Wizz Air-a koji je na srpskom jeziku

U nastavku pogledajte video upustva avio-kompanija Wizz Air i Ryanair.


Tekst: A.P.
Fly from Niš / Aerodrom Niš

Коментари

  1. Kazite mi molim Vas na osnovu koje pravne norme sam obavezan da štampam kartu, a ne i da pokažem na telefonu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na osnovu mnogih putnika koji su zbog neodstampane karte morali da kupe novu kartu.

      Избриши
  2. Анониман17. март 2018. 00:59

    Za let na relaciji Berlin - Niš (Ryanair), kupljene su karte za dve osobe (jedna odrasla i jedna maloletna). Bez problema je izvršeno čekiranje za odraslu osobu, ali za maloletnu nije moguće izvršiti isto. Maloletna osoba je rođena 2004. godine, a u "padajaćem meniji" (kod unosa datuma rođenja) nije moguće odabrati ni jednu godinu posle 2002. Šta dalje? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poštovani, morate se obratiti Ryanair-u. Srdačan pozdrav. Portal Fly from Niš

      Избриши
    2. Nije moguce jer kada ste kupovali kartu niste naveli da je jedna karta za dete nego ste kupili 2 karte za odrasle osobe! Zato imate godiste do 2002.! Samim tim vi ste napravili gresku i sami ste krivi sto ne mozeteda se cekirate!

      Избриши
  3. Poštovani,
    Ako je povratni let za 4 dana od polaznog, da li to znači da prilikom čekiranja polaska , 2 dana pre , (ukoliko ne želim da izaberem sedište i platim više) ne mogu da čekiram povratni let ? Radi se o Raynair kartama

    ОдговориИзбриши
  4. ako se čekiram putem interneta, kada treba da dođem na aerodrom - koliko pre poletanja ?

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Zimski red letenja od sutra na snazi. Letite iz Niša ka 9 destinacija širom Evrope

(ilustracija; foto: FB Aerodrom Niš) Na niškom aerodromu "Konstantin Veliki" od sutra počinje da važi i da se primenjuje zimski red letenja koji traje od 27. oktobra do 29. marta naredne godine. Broj destinacija u odnosu na prethodnu sezonu biće manji, ali i pored toga putnici će biti u prilici da direktno ili sa presedanjem stignu na svoju konačnu destinaciju. Zimski red letenja koji od sutra stupa na snagu putnicima će omogućiti da tokom ove sezone lete iz Niša ka 9 destinacija širom Evrope. Air Serbia će nuditi 5 destinacija, Wizz Air i Ryanair po 2 destinacije. Nacionalni avio-prevoznik Air Serbia tokom ovog perioda nudi putnicima iz Niša direktne letove do Ljubljane, Kelna, Frankfurt Hana, Istanbula i Beograda. Pored direktnih destinacija Air Serbia direktno preko Beograda, ali i preko svojih codeshare partnera Qatar Airways-a i Turkish Airlines-a, nudi i veliki broj destinacija širom sveta. Najveća dva niskotarifna avio-prevoznika u Evropi, Wizz Air i Ryanair, putnicima

Cenovni pregled avio-karata iz Niša - DECEMBAR 2024 / JANUAR 2025

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Ukoliko planirate da sa niškog aerodroma letite ka nekoj od mnogobrojnih destinacija širom Evrope sa jednom od 3 avio-kompanije (Ryanair, Wizz Air, Air Serbia) tokom decembra meseca 2024. godine i januara meseca 2025. godine, ovo su trenutno najniže cene avio-karata u jednom smeru ka postojećim destinacijama. Destinacija Mesec Avio-kompanija Cena već od Beč(VIE) Decembar / Januar Ryanair 20,99€ / 20,99€ Malta(MLA) Decembar / Januar Ryanair 20,99€ / 19,99€ Bazel Miluz(MLH) Decembar / Januar Wizz Air 2209 RSD / 2209 RSD Memingen(FMM) Decembar / Januar Wizz Air 2459 RSD / 3069 RSD F

Cenovni pregled avio-karata iz Niša - NOVEMBAR / DECEMBAR 2024

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Ukoliko planirate da sa niškog aerodroma letite ka nekoj od mnogobrojnih destinacija širom Evrope sa jednom od 3 avio-kompanije (Ryanair, Wizz Air, Air Serbia) tokom novembra i decembra meseca, ovo su trenutno najniže cene avio-karata u jednom smeru ka postojećim destinacijama. Destinacija Mesec Avio-kompanija Cena već od Beč(VIE) Novembar / Decembar Ryanair 24,79€ / 20,99€ Malta(MLA) Novembar / Decembar Ryanair 19,99€ / 19,99€ Bazel Miluz(MLH) Novembar / Decembar Wizz Air 9839 RSD / 2459 RSD Memingen(FMM) Novembar / Decembar Wizz Air 2209 RSD / 2209 RSD Frankfurt Han(HHN) No

Do gradova bivše Jugoslavije letom iz Niša preko Beograda

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Sarajevo, Tivat, Zagreb, Podgorica i Ljubljana su samo neke od destinacija bivše Jugoslave ka kojima srpski nacionalni avio-prevoznik Air Serbia omogućava putnicima iz Niša direktno preko Beograda da lete do njih. Neke od ovih destinacija bile su i redovne linije sa Aerodroma Konstantin Veliki krajem 80-tih i tokom 2000-tih poput Zagreba (JAT) ili Podgorice (Montenegro Airlines). Air Serbia podsetimo da iz Niša obavlja redovne direktne letove ka Ljubljani, glavnom gradu Slovenije, tokom cene godine, ali i zahvaljujući redovnim letovima do Beograda letovi do Ljubljane su mogući i u tim danima (sredom ili nedeljom). Let za Tivat je sezonska destinacija tokom letnje sezone, pa su tokom zimske sezone oni mogući samo ukoliko se opredelite da presedate preko Aerodroma Nikola Tesla. Glavni gradovi Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Crne Gore odnosno Sarajevo, Zagreb i Podgorica takođe su dostupni sa niškog aerodroma sa presedenjem preko Beograda. Ove letove mo

SWISS planira da redovno leti od letnjeg reda letenja 2026. godine

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) SWISS će od naredne letnje sezone leteti samo tokom pika letnje sezone od 30. juna do 21. avgusta 2025. godine zbog manjka aviona u floti i dodatnih servisa, ali sa tendencijom da od letnje sezone 2026. godine lete celu sezonu. Direktor Knežević objašnjava da se i SWISS suočava sa dodatnim servisima, baš kao i Wizz Air, ali da su i pored toga uspeli da pronađu način da Niš ponovo uvrste u svoj red letenja. - SWISS iz tog razloga nije u mogućnosti da za sledeću letnju sezonu leti više iz Niša, ali su uspeli da neke biznis ture tokom leta smanje za Nemačku i tako omogućili da se naš aerodrom nađe u tom periodu na njihovoj mapi destinacija. Oni će leteti dva puta nedeljno svakog ponedeljka (u prepodnevnom terminu 09.05h sletanje u Niš i 09.50h poletanje za Cirih) i četvrtka ( u popodnevnom terminu 18.50h sletanje u Niš i 19.45h poletanje za Cirih).- ističe Knežević za TV Kopernikus SWISS će na liniji iz Niša u zavisnosti o kapaciteta punjenja kabine let