PORTAL KOJI SE BAVI PROMOVISANJEM LETOVA IZ NIŠA

четвртак, 16. фебруар 2017.

Čekiranje putem interneta - tema i dilema svakog putnika koji leti avionom

ilustracija (foto: Fly from Niš)
Jedna od teme i dilema svakog putnika koji leti avionom je i čekiranje preko interneta. Iako je to vrlo jednostavan način da se putnik registruje, ipak za jedan deo putnika to predstavlja problem da li iz tehničkog razloga ili nesigurnosti šta treba da unese. Ova opcija ,koju uglavnom imaju sve avio-kompanije, svakom putniku štedi vreme i novac koji će morati plati aerodromu, ukoliko se nije čekirao preko interneta i pritom odštampao svoju kartu.

Putnici koji su izvršili prijavu na let putem interneta dužni su da pokažu na aerodromu odštampanu kartu za ukrcavanje u avion (u boji ili crno belu) ili kartu u pdf formatu ili aplikaciji. Neophodno je da barkod odštampan na karti za ukrcavanje bude vidljiv, jasan i neoštećen. Svaka pojedinačna karta za ukrcavanje mora da bude odštampana na odvojenim stranicama formata A4. U slučaju da ste pri kupovini avio-karte odabrali registraciju putem interneta, a niste to na vreme uradili i nemate odštampanu kartu, po pravilima odabrane avio-kompanije biće Vam dodatno naplaćena registracija putnika na aerodromu.

Ukoliko imate prtljag koji se predaje na let, potrebno je predati ga na šalteru za čekiranje pri čemu se daju na uvid odštampani kupon za ukrcavanje, pdf format karte ili aplikaciju i validan lični dokument. Šalteri se otvaraju 120 minuta pre poletanja aviona i zatvaraju 30 minuta pre planiranog poletanja aviona. Ukoliko putnik poseduje samo ručni prtljag ili putuje bez prtljaga može odmah da pristupi šalteru za pristupnu kontrolu.

Avio-kompanija Vreme čekiranja
Wizz Air** od 30 dana do 3 sata pred sam let
Ryanair** od 48 sati do 2 sata pred sam let ili od 60 dana ako rezervišete sedište
SWISS** 23 časa pre poletanja
*svi podaci reda letenja preuzeti sa sajtova avio-kompanija
**klikom na naziv avio-kompanije otvarate detaljno upustvo za čekiranje putem interneta. Sva upustva su na engleskom jeziku izuzev Wizz Air-a koji je na srpskom jeziku

U nastavku pogledajte video upustva avio-kompanija Wizz Air i Ryanair.


Tekst: A.P.
Fly from Niš / Aerodrom Niš

5 коментара:

  1. Kazite mi molim Vas na osnovu koje pravne norme sam obavezan da štampam kartu, a ne i da pokažem na telefonu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na osnovu mnogih putnika koji su zbog neodstampane karte morali da kupe novu kartu.

      Избриши
  2. Анониман17. март 2018. 00:59

    Za let na relaciji Berlin - Niš (Ryanair), kupljene su karte za dve osobe (jedna odrasla i jedna maloletna). Bez problema je izvršeno čekiranje za odraslu osobu, ali za maloletnu nije moguće izvršiti isto. Maloletna osoba je rođena 2004. godine, a u "padajaćem meniji" (kod unosa datuma rođenja) nije moguće odabrati ni jednu godinu posle 2002. Šta dalje? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poštovani, morate se obratiti Ryanair-u. Srdačan pozdrav. Portal Fly from Niš

      Избриши
  3. Poštovani,
    Ako je povratni let za 4 dana od polaznog, da li to znači da prilikom čekiranja polaska , 2 dana pre , (ukoliko ne želim da izaberem sedište i platim više) ne mogu da čekiram povratni let ? Radi se o Raynair kartama

    ОдговориИзбриши