Učestvujte u našoj onlajn anketi. Glasajte za potencijalno novu/staru destinaciju iz Niša. Anketa se sprovodi ponovo na zahtev velikog broja naših čitalaca. Istraživanje tržišta se spovodi radi sagledavanja potencijalno novih/starih destinacije koje treba da se nađu na mapi destinacija iz Niša. Za razliku od prethodnih, ova anketa sadrži dva pitanja. Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom cele godine (možete glasati za više njih) i Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom letnje sezone (možete glasati za više njih)? Anketom nisu obuhvaćene trenutno aktuelne destinacije ka kojima lete 4 avio-kompanije i to Wizz Air (Memingen, Bazel Miluz), Ryanair (Stokholm Arlanda, Beč, Malta, Krf), Air Serbia (Istanbul, Beograd, Ljubljana, Keln, Frankfurt Han, Atina, Tivat) i SWISS (Cirih od 30. juna do 21. avgusta). Učešće u anketi je dobrovoljno, a sve što treba da uradite je da kliknete OVDE i učestvujete u našoj anketi. Da bi uče...
![]() |
ilustracija (foto arhiva) |
Novinari "Narodnih" nisu uspeli juče da stupe u konktakt sa direktorom Aerodroma ovim povodom, ali kako nezvanično saznaju ovo preduzeće pored niškog aerodroma neće činiti ni aerodrom "Nikola Tesla".
Kako stvari stoje, preduzeće "Aerodromi Srbije" za sada će upravljati aerodromom "Morava" kod Kraljeva dok bi kroz dalja ulaganja i drugi aerodromi poput Sombora i Sjenice mogli biti priključeni ovom preduzeću.
Inače pomoćnik ministra za saobraćaj Zoran Ilić izjavio je da će niskotarifne avio-kompanije biti preusmerene sa aerodroma Beograd na aerodrome u Nišu i Kraljevu kada bude otvoreno.
Podsetimo da su se prvi razgovori na temu formiranja zajedničkog preduzeća "Aerodromi Srbije" za upravljanje aerodromskom mrežom vodili još septembra 2014.godine, tada je bilo planirano da nosilac tog projekta bude aerodrom "Nikola Tesla" i da bi to predužeće trebalo da čine aerodromi u Nišu, Kraljevu i Užicu.
Tekst: A.P.
Fly from Niš / Narodne Novine
Srpska posla
ОдговориИзбришиPozdrav.
ОдговориИзбришиNaravno da neće biti deo Aerodroma Srbije jer je još neprofitabilan toliko da neko moze da skine kajmak, pa da se angazuje..
Drugo, preduzeće koje ce upravljati aerodromom 'Morava' a potom i Sombor i Sjenica? Nisam pesimista, ali sumnjam da će se neko hleba najesti od tog posla. Preduzeće, znači preko 5 ljudi, treba da zaradi za plate tih radnika. A s obzirom da je to više političko obećanje nego realan plan, mislim da će to biti budžetsko preduzeće, znači opet neka rodbinska veza ide u upravni odbor.
Znači, koja je svrha pravljenja preduzeća koje će upravljati aerodromima koji nemaju saobraćaj, dok su jedina dva međunarodna aerodroma izuzeta iz toga? Meni to mnogo miriše na neku prevaru.
A zatim, najava da će sve niskotarifne kompanije biti preusmerene na Niš i Kraljevo? Da se Beograd odrekne tolikog kolača u našu korist? Ko veruje u to, nek se javi slobodno.
Ja se nadam da će taj ILS za 29 privući još neku kompaniju, ali čisto sumnjam da će to biti jer je Beograd odbio, već više zavaljujući trudu ljudi sa 'Konstanina Velikog'.
Cirkus je poceo!
ОдговориИзбриши