Već 7 godina ne lete iz Niša...(foto arhiva Fly from Niš) |
Pretpostavka je da bi linija do Beča zbog velike zainteresovanosti putnika za samo nekoliko meseci da mogla da postane više nego profitabilna imajući u vidu da bi sa niškog aerodroma leteo, makar u početku, manji avion Air Serbia-e tipa ATR-72 kapaciteta 66 sedećih mesta. Studija koju je aerodrom radio u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom iz Beograda, analizirajući ovu destinaciju pokazala je 3 do 4 leta nedeljno.
Bivši direktor aerodroma Niš, Dragan Bugarinović u izjavi za "Danas" smatra da je država propustila šansu da prilikom zaključenja ugovora o prodaji Jat Airways-a obaveže kupca odnosno Etihad da leti i sa drugog međunarodnog aerodroma u Srbiji, te da sada menadžment nacionalnog prevoznika Air Serbia-e ima potpunu samostalnost pri odlučivanju gde se vodi profitom, ali da je i pored toga to ipak nacionalni avio prevoznik.
- Razvijene zemlje vode računa o svojim strateškim interesima i svom ravnomernom razvoju, a nacionalne avio-kompanije po pravilu ne koriste samo jedan domaći aerodrom za svoje letove- istakao je Bugarinović za "Danas"Inače krajem marta niskotarifna avio-kompanija Wizz Air iz Skoplja će uspostaviti prvu liniju ka Bratislavi koja se nalazi na samo 40km od Beča, da li će ovaj niskotarifni avio prevoznik kasnije povezati i druge aerodrome u regionu sa slovačkim gradom u narednom periodu ostaje da se vidi.
Podsetimo da je Jat Airways još 2006.godine planirao let do Beča, ali do same realizacije leta nije došlo. Ovo je već 7. godina kako nacionalni avio-prevoznik ne leti iz Niša.
Tekst: A.P.
Fly from Niš / Tango Six / Danas.rs
Zivim na severu Nemacke i ova liniji bi mi mnogo olaksala dolazak u Nis obzirom da konekcija do Beca uopste nije problem..
ОдговориИзбришиAir Serbia ne moze imati status nacionalnog prevoznika ako leti samo iz Beograda.Bilo bi zanimljivo da obrazloze ekonomsku isplativost linija do Banja Luke ili do Zagreba npr.
ОдговориИзбриши