ilustracija (foto: Fly from Niš) |
Komentarišući najavu Wizz Air-a u vezi dodatnih letova za Malme tokom novogodišnjih praznika, Parlić kaže da se pokazuje tačnost podataka kojim su im prosleđivali u fazi pregovora oko pokretanja letova iz Niša.
-Kao što smo i predvideli od samog starta, mi smo vrlo realne podatke davali o potencijalu za broj putnika koji su se kasnije poklopili i naravno da su oni prezadovoljni. - kaže ParlićIako ga čudi što nacionalna avio-kompanija još uvek nije uspostavila neki let, Parlić ipak kaže da oni posluju na ekonomskom principu imajući u vidu strano vlasništvo, te da je grad mogao na neki način da ih ipak ohrabi da krenu sa nekom linijom.
Još uvek bez letova iz Niša; ilustracija (foto: playtravel.info) |
-Mene čudi zašto neka druga avio-kompanija npr. Air Serbia koji je naš nacionalni avio-prevoznik ne otvori neku liniju. Ja mislim da oni u ovom trenutku jesu nacionalna avio-kompanija, ali da posluju na ekonomskim principima imaju 50% stranog vlasništva. Realno mislim da smo tu mogli nešto da im pomognemo da hrabrije odluče da lete iz Niša. Mislim da nas nisu dovoljno ozbiljno shvatili u toj priči. - izjavio je ParlićGovoreći o novim destinacijama u narednom periodu, direktror TON-a ocenio je da postoji ogroman potencijal ka destinacijama kao što je Pariz, gradovi u Nemačkoj kao i Beč, gde živi dosta naših ljudi sa ovog područja.
-Iz Niša ima ogromnog potencijala ka Parizu, ka nekim od nemačkih gradova ili ka Beču gde Wizz Air ne može da leti. Sam grad Beč ima strahovito mnogo naših ljudi koji su iz ovog područja Srbije. Samo ta prva prezentacija kada smo radili analizu pokazivala da 75% ljudi koji su u emigraciji u inostranstvu na privremenom radu su sa juga i jugoistoka, a ne sa centralne ili severne Srbije. - istakao je Parlić
Čarteri agencija Mondorama iz Niša za Krit 2007/08 (foto: Aerodrom Niš) |
- To ima više veze sa ekonomskom moći gradjana koja je takva da nemožete tokom cele sezone da održite dobru popunjenost svih kapaciteta u avionu. Lako je prodati kapaciteta u avionu na početku sezone, kada su cene smeštaja jeftinije i na kraju sezone, ali imate period od jula i avgusta kada bi realno trebalo da se najviše napravi posla i kad su cene najveće tu je već problem. Niš više nije grad sa takvim kapacitetima i tim ekonomskim potencijalom za potrošnju naših sugrađana da oni mogu da sebi priušte. - rekao je direktor TON-a
ilustracija ; (foto: Aerodrom Niš) |
-Turska je jedna od destinacija kojoj se turisti vraćaju, tu mislim da postoji potencijal za sledeću sezonu, i nama naša prijateljska Grčka sa ostrvima, pa čak i Crna Gora. To bi moglo da se sezonski vrati. - kazao je Uroš ParlićMnogi zainteresovani građani pitaju zašto se neradi na liniji Niš - Tivat, na šta Parlić odgovara da je to prepušteno Montenegro Airlines-u ili nekim čarter avio-kompanijama. Parlić ističe da, ako imaju ekonomski intereses to će sigurno uvesti, uz napomenu da grad Niš više ne dotira prazna mesta u avionu.
Tekst: A.P.
Fly from Niš Team / RTV Belle Amie
A sta je sa Milanom? Ima dosta Srba koji rade i u italijanskom delu Svajcarske ,pa nam je blizu Malpensa!
ОдговориИзбришиPariz pa Bec pa onda tek Istanbul
ОдговориИзбришиJa vise ne znam sta se ceka !!! Bruka i sramota 2 aerodroma u Srbiji od toga Niski ima 2 linije , sve zemlje u okruzenju imaju vise aerodroma ( jedino Albanija ima 1 ako je za utehu ) , Makedonija 2 sa 2.000.000 stanovnika , Crna Gora 2 sa jos manje stanovnika ,Bosna 4 , Hrvatska 6-7 , Bugarska 4 , Rumunija 9 , Grcka preko 20....sta je ovo , pa Nis bi trebalo da ima dosad najmanje 10-15 linija , Novi Sad takodje i jos koj grad u zapadnoj Srbiji ...i ove 2 linije iz Nisa mi dodju ko zamazivanje ociju iz Bg...
ОдговориИзбришиAli Novi Sad da ima aerodrom!
ОдговориИзбришиPa veću glupost skoro nisam čuo, a čujem ih dosta.
Aerodrom Nikola Tesla je na manje od 80 kilometara. Mnogi gradski aerodromi imaju tu udaljenost. Tako da nemojte pričati bezveze.
Kad se Niš razvije, sledeće što bi trebalo razvijati su Lađevci, kao i neki lokalni aerodromi za manji saobraćaj
Pa zato nam ide ovako zato sto ima puno takvih kao sto si ti...
ИзбришиArad-Temisvar 80 km
Venecija-Treviso 40km
Podgorica-Tivat 87km
Anverpen-Brisel 54km..
i mogao bi tako jos puno da nabrajam,zaloso koliko su ljudi neupuceni i koliko neznaju evo vam i Srajevo -Mostar ili do Tuzle ima malo vise od 100km i aerodromi super rade ...sramota me je takvih kao ti i komentara...
U Italiji na svakih 100km imas poneki aerodrom a tako je i u dobrom delu Evrope .
ОдговориИзбришиA sta fali da Novi Sad ima aerodrom , znad kad bi Vojvodjani isli u Bg na aerodrom NIKADA i ovako ne mogu ocima da ih vide , cela Vojvodina bi koristila taj aerodrom.
ОдговориИзбриши