Пређи на главни садржај

Direktor TON-a o novim linijama, broju putnika, letnjim čarterima

ilustracija (foto: Fly from Niš)
Gostujući u emisiji na RTV Belle Amie, direktor TON-a Uroš Parlić ocenio je da niški aerodrom ima veliku perspektivu u narednim godinama te i priliku da premaši 100.000 putnika na godišnjem nivou, kao i da naredne godine treba očekivati neke nove destinacije u redovnom i čarter saobraćaju tokom letnje sezone.

Komentarišući najavu Wizz Air-a u vezi dodatnih letova za Malme tokom novogodišnjih praznika, Parlić kaže da se pokazuje tačnost podataka kojim su im prosleđivali u fazi pregovora oko pokretanja letova iz Niša.
-Kao što smo i predvideli od samog starta, mi smo vrlo realne podatke davali o potencijalu za broj putnika koji su se kasnije poklopili i naravno da su oni prezadovoljni. - kaže Parlić
Iako ga čudi što nacionalna avio-kompanija još uvek nije uspostavila neki let, Parlić ipak kaže da oni posluju na ekonomskom principu imajući u vidu strano vlasništvo, te da je grad mogao na neki način da ih ipak ohrabi da krenu sa nekom linijom.
Još uvek bez letova iz Niša; ilustracija (foto: playtravel.info)
-Mene čudi zašto neka druga avio-kompanija npr. Air Serbia koji je naš nacionalni avio-prevoznik ne otvori neku liniju. Ja mislim da oni u ovom trenutku jesu nacionalna avio-kompanija, ali da posluju na ekonomskim principima imaju 50% stranog vlasništva. Realno mislim da smo tu mogli nešto da im pomognemo da hrabrije odluče da lete iz Niša. Mislim da nas nisu dovoljno ozbiljno shvatili u toj priči. - izjavio je Parlić
Govoreći o novim destinacijama u narednom periodu, direktror TON-a ocenio je da postoji ogroman potencijal ka destinacijama kao što je Pariz, gradovi u Nemačkoj kao i Beč, gde živi dosta naših ljudi sa ovog područja.
-Iz Niša ima ogromnog potencijala ka Parizu, ka nekim od nemačkih gradova ili ka Beču gde Wizz Air ne može da leti. Sam grad Beč ima strahovito mnogo naših ljudi koji su iz ovog područja Srbije. Samo ta prva prezentacija kada smo radili analizu pokazivala da 75% ljudi koji su u emigraciji u inostranstvu na privremenom radu su sa juga i jugoistoka, a ne sa centralne ili severne Srbije. - istakao je Parlić
Čarteri agencija Mondorama iz Niša za Krit 2007/08
(foto: Aerodrom Niš)
Govoreći o razlozima zašto unazad nekoliko godine niške turističke agencije ne organizuju čartere tokom leta, Parlić kaže da to ima veze sa ekonomskim stanjem u gradu.
- To ima više veze sa ekonomskom moći gradjana koja je takva da nemožete tokom cele sezone da održite dobru popunjenost svih kapaciteta u avionu. Lako je prodati kapaciteta u avionu na početku sezone, kada su cene smeštaja jeftinije i na kraju sezone, ali imate period od jula i avgusta kada bi realno trebalo da se najviše napravi posla i kad su cene najveće tu je već problem. Niš više nije grad sa takvim kapacitetima i tim ekonomskim potencijalom za potrošnju naših sugrađana da oni mogu da sebi priušte. - rekao je direktor TON-a
ilustracija ; (foto: Aerodrom Niš)
Postoji mogućnost da se turisti iz Niša i okoline već sledeće letnje sezone prevezu avionom do Turske, Grčke i Crne Gore.
-Turska je jedna od destinacija kojoj se turisti vraćaju, tu mislim da postoji potencijal za sledeću sezonu, i nama naša prijateljska Grčka sa ostrvima, pa čak i Crna Gora. To bi moglo da se sezonski vrati. - kazao je Uroš Parlić
Mnogi zainteresovani građani pitaju zašto se neradi na liniji Niš - Tivat, na šta Parlić odgovara da je to prepušteno Montenegro Airlines-u ili nekim čarter avio-kompanijama. Parlić ističe da, ako imaju ekonomski intereses to će sigurno uvesti, uz napomenu da grad Niš više ne dotira prazna mesta u avionu.

Tekst: A.P.
Fly from Niš Team / RTV Belle Amie

Коментари

  1. A sta je sa Milanom? Ima dosta Srba koji rade i u italijanskom delu Svajcarske ,pa nam je blizu Malpensa!

    ОдговориИзбриши
  2. Pariz pa Bec pa onda tek Istanbul

    ОдговориИзбриши
  3. Ja vise ne znam sta se ceka !!! Bruka i sramota 2 aerodroma u Srbiji od toga Niski ima 2 linije , sve zemlje u okruzenju imaju vise aerodroma ( jedino Albanija ima 1 ako je za utehu ) , Makedonija 2 sa 2.000.000 stanovnika , Crna Gora 2 sa jos manje stanovnika ,Bosna 4 , Hrvatska 6-7 , Bugarska 4 , Rumunija 9 , Grcka preko 20....sta je ovo , pa Nis bi trebalo da ima dosad najmanje 10-15 linija , Novi Sad takodje i jos koj grad u zapadnoj Srbiji ...i ove 2 linije iz Nisa mi dodju ko zamazivanje ociju iz Bg...

    ОдговориИзбриши
  4. Ali Novi Sad da ima aerodrom!
    Pa veću glupost skoro nisam čuo, a čujem ih dosta.
    Aerodrom Nikola Tesla je na manje od 80 kilometara. Mnogi gradski aerodromi imaju tu udaljenost. Tako da nemojte pričati bezveze.

    Kad se Niš razvije, sledeće što bi trebalo razvijati su Lađevci, kao i neki lokalni aerodromi za manji saobraćaj

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa zato nam ide ovako zato sto ima puno takvih kao sto si ti...
      Arad-Temisvar 80 km
      Venecija-Treviso 40km
      Podgorica-Tivat 87km
      Anverpen-Brisel 54km..
      i mogao bi tako jos puno da nabrajam,zaloso koliko su ljudi neupuceni i koliko neznaju evo vam i Srajevo -Mostar ili do Tuzle ima malo vise od 100km i aerodromi super rade ...sramota me je takvih kao ti i komentara...

      Избриши
  5. U Italiji na svakih 100km imas poneki aerodrom a tako je i u dobrom delu Evrope .

    ОдговориИзбриши
  6. A sta fali da Novi Sad ima aerodrom , znad kad bi Vojvodjani isli u Bg na aerodrom NIKADA i ovako ne mogu ocima da ih vide , cela Vojvodina bi koristila taj aerodrom.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Niški aerodrom u potrazi za novim linijama i partnerima

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Rukovodstvo niškog aerodroma "Konstantin Veliki" uzeće učešće na 21. "Connect" forumu posvećenom razvoju linija koji se ove godine održava u španskom gradu Đironi. Pored predstavnika niškog aerodroma, Srbiju će predstavljati i nacionalni avio-prevoznik Air Serbia, ali i beogradski aerodrom "Nikola Tesla". Na "Connect" forumu koji će se održati od 3. do 5. februara ove godine prijavilo se veliki broj avio-kompanija iz okruženja, zapadne Evrope i sveta. Pored Wizz Air-a, Ryanair-a, SWISS-a i Air Serbia-a koji lete iz Niša, učestvovaće i Volotea, Vueilnig, Turkish Airlines, Transavia, LOT, Lufthansa, Luxair, Norwegian, Iberia, Icelandair, Easyjet, Eurowings, kanadski Westjet i drugi. Prema pisanju " EX-YU Aviation News "-a pored predstavnika Srbije, na forumu će učestvovati i drugi aerodromi i avio-prevoznici bivše Jugoslavije poput Croatia Airlines, ETF Airways, aerodroma Dubrovnik, Osijek, Zadar i Banj...

Cenovni pregled avio-karata iz Niša - FEBRUAR / MART 2025

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Ukoliko planirate da sa niškog aerodroma letite ka nekoj od mnogobrojnih destinacija širom Evrope sa jednom od 3 avio-kompanije (Ryanair, Wizz Air, Air Serbia) tokom februara i marta meseca 2025. godine, ovo su trenutno najniže cene avio-karata u jednom smeru ka postojećim destinacijama. Destinacija Mesec Avio-kompanija Cena već od Beč(VIE) Februar / Mart Ryanair 16,99€ / 16,99€ Malta(MLA) Februar / Mart Ryanair 16,99€ / 15,99€ Bazel Miluz(MLH) Februar / Mart Wizz Air 3689 RSD / 2459 RSD Memingen(FMM) Februar / Mart Wizz Air 2209 RSD / 2209 RSD Frankfurt Han(HHN) Februa...

Akcija niskih cena Ryanair-a i Wizz Air-a iz Niša

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Dva najveća niskotarifna avio-prevoznika u Evropi, Ryanair i Wizz Air, a koji lete i iz Niša, danas svojim putnicima nude niske cene avio-karata za letove do kraja zimske sezone. Ryanair nudi promotivne cene avio-karata do Beča, snižene za 20%, i to za period putovanja izmedju januara i marta meseca ove godine. Sa druge strane, Wizz Air na svom sajtu nudi povoljne cene avio-karata za Memingen i Bazel Miluz. Sniženja su na snazi i za putnike sa članstvom Wizz Discount Club-a, kao i regularne putnike. Ukoliko ste član Wizz Discount Club-a karte možete naći po ceni već od 1244 dinara koliko košta karta do Bazela odnosno Miluza, a ukoliko ste regularni putnik cene karata se kreću već od 1987,20 dinara koliko košta karta do Memingena. Za više informacija u vezi avio-karata posetite sajt Ryanair -a ili Wizz Air -a. Tekst: A.P. Fly from Niš

Čak 11 aviona koristilo niški aerodrom zbog magle u Beogradu i Skoplju

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Tokom novogidišnjih dana u periodu 30. decembra do 2. januara 2025. godine zbog složenih meteo uslova na aerodromima u Beogradu i Skoplju 11 aviona koristilo je niški aerodrom kao alternativni. Gusta magla preusmerela je 10 aviona Air Serbia-a i 1 avion Wizz Air-a koji su sletali tokom tih dana na Aerodrom Konstantin Veliki. Avioni su dolazili iz Brisela, Pariza, Praga, Beča, Salcburga, Ljubljane, Sofije i Nirnberga.  - Aerodromske službe za prihvat i otpremu aviona su tokom prazničnih noći pokazale da su u svakom trenutku spremne i obučene da svoj posao odrade na najvišem mogućem nivou i budu na visini zadatka. Niški aerodrom je inače tehnički opremljen za prihvat većeg broja aviona sa drugih aerodroma, u zavisnosti od tipa aviona i do 10 u istom trenutku. - kažu na niškom aerodromu Treba istaći da je niški aerodrom opslužio čak 8 aviona Air Serbia-a tipa ATR72-600 od ukupno 10 koliko ih ima trenutno u floti, a koji su u jednom trenutku...

Od 31. marta Ryanair ponovo pokreće letove do Stokholma Arlanda

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Najveći niskotarifni avio-prevoznik u Evropi, irski Ryanair, vraća Stokholm u svoj red letenja od letnjeg reda letenja. Stokholm Arlanda od 31. marta obavljaće se sa niškog aerodroma "Konstantin Veliki" svakog ponedeljka i četvrtka. Cene karata se kreću već od 31,51€ i može se kupiti putem oficijalnog sajta avio-kompanije , turističkim agencijama širom Srbije kao i na šalteru za prodaju karata u holu nove zgrade putničkog terminala aerodroma Niš. Iz Niša (INI) za: Status Destinacija Poletanje Broj leta Prevoznik Dan Stokholm Arlanda(ARN) 21:35 FR 4625 1------ Stokholm Arlanda(ARN) 13:00 FR 4625 ---4--- Za Niš (INI) iz: Status Destinacija Sletanje Broj leta Prevoznik Dan Stokholm Arlanda(ARN) 21:10 FR 4624 1------ Stokholm Arlanda(ARN) 12:35 FR 4624 ---4--- - Red letenj...