Baziranje jednog aviona otvara šanšu za veći napredak; ilustracija (foto: Fly from Niš) |
Ukoliko bi do toga došlo, Đurđanović kaže da bi se ka nekim destinacijama vrlo brzo povezali pošto avio-kompanije lakše otvaraju letove iz svojih baza nego iz baza u inostranstvu. Baziranjem jednog aviona otvara se šansa da se samo sa tom letilicom odrade 3 do 4 leta dnevno što će doneti 100.000 putnika više.
- Kada avio-kompanija staniocina jedan svoj avion na niškom aerodromu, onda će ona odrediti dokle će leteti, da li je to Pariz, London, Oslo i sl.. Kada se avion stacionira na niški aerodrom ta investicija je vredna 100 miliona evra, koliko košta avion. Taj avion oplužuje 6 posada sa po 7 ljudi, to su 42 čoveka što će značiti nova radna mesta, sobzirom da će avio-kompanija na tim letovima imati srpsku posadu. - izjavio je Đurđanović nedavno za radio "Glas"Podsetimo da se je do sada bilo priča oko otvaranja baza Wizz Air-a i Ryanair-a u Nišu, no da za sada nema nikakvih novih vesti tim povodom. Inače generalni direktor Wizz Air-a, Jožef Varadi rekao je za "Fly from Niš" prošle godne da oni prate razvoj tržišta u Nišu i da će ukoliko se za to ukaže prilika za početak stacionirati svoj jedan avio. Sa druge strane, iz Ryanair-a su takođe prošle godine poručili da otvaranja baze u Nišu za njih trenutno to nije opcija, ali da se kod njih vrlo brzo menjaju.
Tekst: A.P.
Fly from Niš / Radio Glas
Коментари
Постави коментар