Učestvujte u našoj onlajn anketi. Glasajte za potencijalno novu/staru destinaciju iz Niša. Anketa se sprovodi ponovo na zahtev velikog broja naših čitalaca. Istraživanje tržišta se spovodi radi sagledavanja potencijalno novih/starih destinacije koje treba da se nađu na mapi destinacija iz Niša. Za razliku od prethodnih, ova anketa sadrži dva pitanja. Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom cele godine (možete glasati za više njih) i Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom letnje sezone (možete glasati za više njih)? Anketom nisu obuhvaćene trenutno aktuelne destinacije ka kojima lete 4 avio-kompanije i to Wizz Air (Memingen, Bazel Miluz), Ryanair (Stokholm Arlanda, Beč, Malta, Krf), Air Serbia (Istanbul, Beograd, Ljubljana, Keln, Frankfurt Han, Atina, Tivat) i SWISS (Cirih od 30. juna do 21. avgusta). Učešće u anketi je dobrovoljno, a sve što treba da uradite je da kliknete OVDE i učestvujete u našoj anketi. Da bi uče...
![]() |
ilustracija (foto: Marko Stojković) |
Kako navode na svom sajtu, ovaj rezultat ostvaren je zavljujući letovima 4 avio-kompanije koje su prevozile putnike ka 11 destinacija širom Evrope i da je on tokom prošle godine u više navrata imao vrlo zapažene rezultate i u Evropi.
- Aerodrom Konstantin Veliki Niš tokom juna meseca bio je prvi aerodrom u Evropi po rastu broja putnika u toku samo jednog meseca i to u grupi 4 prema statistici ACI Europe odnosno aerodroma do 5 miliona putnika godišnje. Jul mesec je za nas takođe veoma značajan zbog činjenice da je tada opluženo najveći broj putnika u jednom mesecu od samog osnivanja aerodroma 1986.godine, kada je letelo preko 32.000 putnika. - stoji u saopštenju na zvaničnom sajtu.Kako navode istorijski rezultat postignut je i u opsluzi samih vazduhoplova, gde je opluženo čak 1477, ali i u količini prevezene kargo robe u iznosu od 2543 tona sa 85 aviona.
Podsetimo da je rukovodstvo aerodroma ranije najavilo da se u narednih 5 godina planira čak i milion putnika na godišnjem nivou. Inače za 2018.godinu planirani su radovi na kompletiranju ILS sistema kroz postavljanje dodatnih prilaznih svetala odnosno dobijanje CAT I, rekonstrukcije tzv. brzih gejtova, kao i početak radova na proširenju terminalne zgrade o čemu ćemo više pisati u narednom periodu.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар