I Wizz zabeležio rekordne rezultate; ilustracija; (foto: Fly from Niš) |
Mađarski niskotarifni avio-prevoznik Wizz Air saopštio je da je u prethodnoj 2017.godini prevezao rekordan broj putnika, značajno povećao broj
operacija, naručio najveći broj aviona, te pokrenuo delimično sponzorisanu obuku
za one koji žele da postanu piloti i načinio brojna poboljšanja usluge koju
pruža putnicima.
Wizz Air je u 2017. prevezao više od 28 miliona putnika na svojim low-cost linijama, oko 24% više nego u 2016.Kada je reč o Srbiji, Wizz Air je sa dva aerodroma, Niš i Beograd, prevezao više od 745.000 putnika na svojim srpskim linijama, ostvarivši porast od 37% u odnosu na godinu pre i podstakavši razvoj lokalnog tržišta rada u oblasti vazduhoplovstva i turizma.
Mađarski niskotarifni avio-prevoznik u Srbiji trenutno saobraća sa dva aviona iz svoje beogradske baze, zapošljava 58 članova posade orijentisane ka putnicima i nudi ukupno 20 low-cost linija do 15 destinacija u osam zemalja sa dva srpska aerodroma: u Beogradu i Nišu. U ovom trenutku Wizz Air u Srbiji raspolaže kapacitetom od 900.000 sedišta što predstavlja povećanje od 7% u odnosu na prošlu godinu.
Wizz Air je u 2017. prevezao više od 28 miliona putnika na svojim low-cost linijama, oko 24% više nego u 2016.Kada je reč o Srbiji, Wizz Air je sa dva aerodroma, Niš i Beograd, prevezao više od 745.000 putnika na svojim srpskim linijama, ostvarivši porast od 37% u odnosu na godinu pre i podstakavši razvoj lokalnog tržišta rada u oblasti vazduhoplovstva i turizma.
Mađarski niskotarifni avio-prevoznik u Srbiji trenutno saobraća sa dva aviona iz svoje beogradske baze, zapošljava 58 članova posade orijentisane ka putnicima i nudi ukupno 20 low-cost linija do 15 destinacija u osam zemalja sa dva srpska aerodroma: u Beogradu i Nišu. U ovom trenutku Wizz Air u Srbiji raspolaže kapacitetom od 900.000 sedišta što predstavlja povećanje od 7% u odnosu na prošlu godinu.
-Sa našom potvrđenom ultra low-cost cenovnom politikom, visoko obrazovanim osobljem koje je usmereno ka putnicima, mladom i modernom flotom i izvanrednom uslugom mi smo na dobrom mestu prilikom izbora svakog zahtevnog putnika u svim zemljama gde letimo. Nastavićemo sa našim doslednim i brzim rastom stvarajući još više mogućnosti unutar Evrope ali i van nje. - ističe generalni direktor Wizz Air-a Jožef Varadi
NOVA LINIJA IZ NIŠA (foto: Fly from Niš) |
Još jedan značajan događaj koji je obeležio godinu je potpisivanje sporazuma sa Airbus-om za najveću narudžbinu aviona, kojim je planirana nabavka 146 novih aviona iz porodice A320neo. Ovaj sporazum, kada bude odobren od strane akcionara Wizz Air-a biće deo sjajne ukupne narudžbine 282 aviona od Airbus-a, što će omogućiti neprekinuti niz isporuka aviona sve do kraja 2026. i omogućiti avio-kompaniji da nastavi rast i razvoj kroz obnovu svoje flote i održavanjem kako bi bila među najmlađima i najefikasnijima u Evropi.
Naglašavajući svoju posvećenost obezbeđivanju izuzetnog putničkog iskustva, Wizz Air takođe povećava veličinu besplatnog prtljaga za 50%, dodatno poboljšava svoje online platforme uključujući najsavremeniji internet sajt i WIZZ mobilnu aplikaciju i pokretanje inovativnih proizvoda (Fare Lock, Flexible Travel Partner) kako bi omogućila još više fleksibilnosti svojim zahtevnim putnicima.
Podsetimo da je Wizz Air objavio da će od 15.novembra čak 3 puta nedeljno leteti između Niša i Beča i to svakog utorka, četvrtka i subote. Podsetimo takođe, da ovaj niskotarifni avio-prevoznik trenutno leti ka 5 destinacija širom Evrope i to do Ajndhovena, Memingena, Malmea, Dortmunda i Bazela.
Fly from Niš / Wizz Air
Jučerašnje reči predsednika nam republike: "Vučić je i posredno kritikovao menadžment aerodroma „Konstanin Veliki“ u Nišu, verovatno jednu od najuspešnijih priča u srpskoj civilnoj avijaciji u 2017. godini. Rekao je da su „pustili“ Niš (da se razvija) uprkos činjenici da menadžment tog aerodroma „nije shvatao da tako smanjuje brojke rasta Nikole Tesle“.
ОдговориИзбришиTakođe je rekao i:"...Po Vučićevim rečima, sa Vincijem je ispregovarano da Niš, Ponikve i Morava mogu porasti do milion putnika u sledećih 12 godina. Nije bio jasan da li se ograničenje odnosi zbirno na sve aerodrome i da li to znači da je „dozvoljeno“ do milion putnika svake godine..."
Interesantno kakav komentar ima "menadžment" aerodroma iz istog političkog establishmenta kao i predsednik. Hoće li radi sopstvene koristi se složiti sa ovim ubilačkim potezom za aerodrom Niš. I još nas pride ubeđivati kako je to dobro. A projekcije govorile da će tih milion putnika biti već 2022.godine. I šta ćemo posle toga?!