PORTAL KOJI SE BAVI PROMOVISANJEM LETOVA IZ NIŠA

петак, 26. јануар 2018.

Ukrcavanje u avion - tema i dilema svakog putnika koji leti avionom

ilustracija (foto: Marko Stojković, Fly from Niš)
Jedna od takođe tema i dilema putnika koji, doduše, prvi put lete avionom je i ona koja se tiču pravila ukrcavanja u avion. Prednja(eng. front) ili zadnja(eng rear) vrata(eng. door), da li se ukrcavati tamo gde ima manje gužve ili ne, samo neke od dilema sa kojim se susreće putnik koji prvi put leti.

Iako ukrcavanje u avion različito od aerodroma do aerodroma, putem stepenica ili avio mosta, mi ćemo se pre svega držati pravila ukrcavanja koja važe na aerodromu "Konstantin Veliki". Prvo pitanje koje se svakako postavlja zašto je uopšte važno na koja vrata se treba ukrcati, a odgovor je svakako leži u činjenici da se na taj način štedi vreme i sam proces opluživanja aviona se skraćuje na minimum, ali se pritom izbegavaju bespotrebne gužve i dodatna kašnjenja.

Primer karte kod Ryanair-a
(foto: corporate.ryanair.com)
I Wizz Air i Ryanair koji lete iz Niša imaju svoja opšta pravila ukrcavanja u avion, pa čak i na samoj karti svakom putniku je naznačeno na koja se vrata ukrcava. U zavisnosti od tipa aviona ukrcavanje na prednja ili zadnja vrata se razlikuje.

Kako Wizz Air saobraća na linijama iz Niša sa avionom tipa Erbas A320 putnici koji imaju sedište od 1-15 reda ukrcavaju se na prednja vrata, dok se na zadnja vrata ukrcavaju putnici koji imaju sedište od 16-30 reda.

I kod Ryanair-a važe slična pravila, s tim što se redovi razlikuju zbog tipa aviona odnosno Boing B737-800, te se putnici na prednja vrata ukrcavaju ukoliko imaju sedište od 1-17 reda odnosno na zadnja vrata od 18-33 reda.

Putnici koji SWISS-om lete iz Niša takođe imaju na kartama tačno obeleženo na koja se vrata ukrcavaju u zavisnosti od tipa aviona koji je za svaki let različit.

Ukoliko je putnik kupio kartu na aerodromu, i na toj karti se nalazi tačno na koja vrata se ukrcava na avion.


Tekst: A.P.
Fly from Niš

Нема коментара:

Постави коментар