Пређи на главни садржај

Aviogenex pred gašenjem

(foto: airpics.net)
Kako piše dnevni list Danas u svom online izdanju, domaća čarter aviokompanija Aviogenex će ići u stečaj i pored toga što postoje firme koje su zainteresovane za njegovu kupovinu. Radoslav Despotović, predsednik Sindikata letača, mehaničara i vazdušnog osoblja Aviogenex-a, objašnjava da je agencija za privatizaciju dala mišljenje da je Aviogenex prezadužen i da kao takav nije pogodan za privatizaciju, već da treba da ode u stečaj. On naglašava da se preduzeće našlo u potpuno apsurdnoj situaciji - onemogućeno mu je pronalaženje strateškog partnera, a s druge strane postoje četiri kompanije iz Švajcarske, Rusije, Emirata i Južne Afrike koje se interesuju za kupovinu Aviogeneksa.
- Švajcarci su spremni da investiraju dva miliona evra, ali svejedno nadležni ne pokazuju bilo kakvu želju da se privatizacija naše kompanije omogući. Više puta smo se interesovali kada će akcioni plan, u onom delu koji se odnosi na nas, početi da se realizuje, ali nismo dobili nikakav konkretan odgovor. Umesto toga, svedoci smo "prebacivanje loptice" između Ministarstva privrede i Agencije za privatizaciju ko je nadležan za naš slučaj. Niko se ne odaziva na molbe da naš slučaj uzmu što pre u razmatranje i reše na bilo koji način, jer mi nismo primili 18 zarada, nemamo overene zdravstvene knjižice i potpuno smo iscrpljeni. Smatramo da je u pozadini svega likvidacija Aviogeneksa kroz stečaj, kako ne bi predstavljao konkurenciju Etihadu - naglašava Despotović.

Zaposleni u Aviogenex-u smatraju da je to potpuno pogrešan način razmišljanja jer potreba za postojanjem i uslugama te kompanije i te kako postoji.
- Aviogenex i dalje treba da nastavi sa poslovanjem jer postoji interesovanje kupaca od kojih su neki slali pisma o namerama Ministarstvu privrede i Agenciji za privatizaciju. Takođe, u regionu postoji interesovanje i potreba za saradnjom sa Aviogenex-om, primera radi Banjaluka i Skoplje. Za saradnju je zainteresovan i grad Niš. Interes zaposlenih je da se za Aviogenex nađe strateški partner koji bi obezbedio noviji tip aviona za obavljanje čarter saobraćaja. Po ugovoru o lizingu Aviogenex je leteo u Africi za kompaniju Vest erlajns iz Kotonua, država Benin.

Opširnije pročitajte na www.danas.rs
Radoslav Despotović, predsednik Sindikata letača, mehaničara i vazdušnog osoblja Aviogeneksa. - See more at: http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/gase_domacu_carter_kompaniju_da_ne_bude_konkurencija.4.html?news_id=295692#sthash.ANUIWVrs.dpuf
Radoslav Despotović, predsednik Sindikata letača, mehaničara i vazdušnog osoblja Aviogeneksa. - See more at: http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/gase_domacu_carter_kompaniju_da_ne_bude_konkurencija.4.html?news_id=295692#sthash.ANUIWVrs.dpuf

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zimski red letenja od sutra na snazi. Letite iz Niša ka 9 destinacija širom Evrope

(ilustracija; foto: FB Aerodrom Niš) Na niškom aerodromu "Konstantin Veliki" od sutra počinje da važi i da se primenjuje zimski red letenja koji traje od 27. oktobra do 29. marta naredne godine. Broj destinacija u odnosu na prethodnu sezonu biće manji, ali i pored toga putnici će biti u prilici da direktno ili sa presedanjem stignu na svoju konačnu destinaciju. Zimski red letenja koji od sutra stupa na snagu putnicima će omogućiti da tokom ove sezone lete iz Niša ka 9 destinacija širom Evrope. Air Serbia će nuditi 5 destinacija, Wizz Air i Ryanair po 2 destinacije. Nacionalni avio-prevoznik Air Serbia tokom ovog perioda nudi putnicima iz Niša direktne letove do Ljubljane, Kelna, Frankfurt Hana, Istanbula i Beograda. Pored direktnih destinacija Air Serbia direktno preko Beograda, ali i preko svojih codeshare partnera Qatar Airways-a i Turkish Airlines-a, nudi i veliki broj destinacija širom sveta. Najveća dva niskotarifna avio-prevoznika u Evropi, Wizz Air i Ryanair, putnicima

Cenovni pregled avio-karata iz Niša - DECEMBAR 2024 / JANUAR 2025

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Ukoliko planirate da sa niškog aerodroma letite ka nekoj od mnogobrojnih destinacija širom Evrope sa jednom od 3 avio-kompanije (Ryanair, Wizz Air, Air Serbia) tokom decembra meseca 2024. godine i januara meseca 2025. godine, ovo su trenutno najniže cene avio-karata u jednom smeru ka postojećim destinacijama. Destinacija Mesec Avio-kompanija Cena već od Beč(VIE) Decembar / Januar Ryanair 20,99€ / 20,99€ Malta(MLA) Decembar / Januar Ryanair 20,99€ / 19,99€ Bazel Miluz(MLH) Decembar / Januar Wizz Air 2209 RSD / 2209 RSD Memingen(FMM) Decembar / Januar Wizz Air 2459 RSD / 3069 RSD F

Cenovni pregled avio-karata iz Niša - NOVEMBAR / DECEMBAR 2024

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Ukoliko planirate da sa niškog aerodroma letite ka nekoj od mnogobrojnih destinacija širom Evrope sa jednom od 3 avio-kompanije (Ryanair, Wizz Air, Air Serbia) tokom novembra i decembra meseca, ovo su trenutno najniže cene avio-karata u jednom smeru ka postojećim destinacijama. Destinacija Mesec Avio-kompanija Cena već od Beč(VIE) Novembar / Decembar Ryanair 24,79€ / 20,99€ Malta(MLA) Novembar / Decembar Ryanair 19,99€ / 19,99€ Bazel Miluz(MLH) Novembar / Decembar Wizz Air 9839 RSD / 2459 RSD Memingen(FMM) Novembar / Decembar Wizz Air 2209 RSD / 2209 RSD Frankfurt Han(HHN) No

Do gradova bivše Jugoslavije letom iz Niša preko Beograda

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Sarajevo, Tivat, Zagreb, Podgorica i Ljubljana su samo neke od destinacija bivše Jugoslave ka kojima srpski nacionalni avio-prevoznik Air Serbia omogućava putnicima iz Niša direktno preko Beograda da lete do njih. Neke od ovih destinacija bile su i redovne linije sa Aerodroma Konstantin Veliki krajem 80-tih i tokom 2000-tih poput Zagreba (JAT) ili Podgorice (Montenegro Airlines). Air Serbia podsetimo da iz Niša obavlja redovne direktne letove ka Ljubljani, glavnom gradu Slovenije, tokom cene godine, ali i zahvaljujući redovnim letovima do Beograda letovi do Ljubljane su mogući i u tim danima (sredom ili nedeljom). Let za Tivat je sezonska destinacija tokom letnje sezone, pa su tokom zimske sezone oni mogući samo ukoliko se opredelite da presedate preko Aerodroma Nikola Tesla. Glavni gradovi Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Crne Gore odnosno Sarajevo, Zagreb i Podgorica takođe su dostupni sa niškog aerodroma sa presedenjem preko Beograda. Ove letove mo

SWISS planira da redovno leti od letnjeg reda letenja 2026. godine

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) SWISS će od naredne letnje sezone leteti samo tokom pika letnje sezone od 30. juna do 21. avgusta 2025. godine zbog manjka aviona u floti i dodatnih servisa, ali sa tendencijom da od letnje sezone 2026. godine lete celu sezonu. Direktor Knežević objašnjava da se i SWISS suočava sa dodatnim servisima, baš kao i Wizz Air, ali da su i pored toga uspeli da pronađu način da Niš ponovo uvrste u svoj red letenja. - SWISS iz tog razloga nije u mogućnosti da za sledeću letnju sezonu leti više iz Niša, ali su uspeli da neke biznis ture tokom leta smanje za Nemačku i tako omogućili da se naš aerodrom nađe u tom periodu na njihovoj mapi destinacija. Oni će leteti dva puta nedeljno svakog ponedeljka (u prepodnevnom terminu 09.05h sletanje u Niš i 09.50h poletanje za Cirih) i četvrtka ( u popodnevnom terminu 18.50h sletanje u Niš i 19.45h poletanje za Cirih).- ističe Knežević za TV Kopernikus SWISS će na liniji iz Niša u zavisnosti o kapaciteta punjenja kabine let