Učestvujte u našoj onlajn anketi. Glasajte za potencijalno novu/staru destinaciju iz Niša. Anketa se sprovodi ponovo na zahtev velikog broja naših čitalaca. Istraživanje tržišta se spovodi radi sagledavanja potencijalno novih/starih destinacije koje treba da se nađu na mapi destinacija iz Niša. Za razliku od prethodnih, ova anketa sadrži dva pitanja. Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom cele godine (možete glasati za više njih) i Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom letnje sezone (možete glasati za više njih)? Anketom nisu obuhvaćene trenutno aktuelne destinacije ka kojima lete 4 avio-kompanije i to Wizz Air (Memingen, Bazel Miluz), Ryanair (Stokholm Arlanda, Beč, Malta, Krf), Air Serbia (Istanbul, Beograd, Ljubljana, Keln, Frankfurt Han, Atina, Tivat) i SWISS (Cirih od 30. juna do 21. avgusta). Učešće u anketi je dobrovoljno, a sve što treba da uradite je da kliknete OVDE i učestvujete u našoj anketi. Da bi učetvovali ...
(foto: airpics.net) |
Kako piše dnevni list Danas u svom online izdanju, domaća čarter aviokompanija Aviogenex će ići u stečaj i pored toga što postoje firme koje su zainteresovane za njegovu kupovinu. Radoslav Despotović, predsednik Sindikata letača, mehaničara i vazdušnog osoblja Aviogenex-a, objašnjava da je agencija za privatizaciju dala mišljenje da je Aviogenex prezadužen i da kao takav nije pogodan za privatizaciju, već da treba da ode u stečaj. On naglašava da se preduzeće našlo u potpuno apsurdnoj situaciji - onemogućeno mu je pronalaženje strateškog partnera, a s druge strane postoje četiri kompanije iz Švajcarske, Rusije, Emirata i Južne Afrike koje se interesuju za kupovinu Aviogeneksa.
- Švajcarci su spremni da investiraju dva miliona evra, ali svejedno nadležni ne pokazuju bilo kakvu želju da se privatizacija naše kompanije omogući. Više puta smo se interesovali kada će akcioni plan, u onom delu koji se odnosi na nas, početi da se realizuje, ali nismo dobili nikakav konkretan odgovor. Umesto toga, svedoci smo "prebacivanje loptice" između Ministarstva privrede i Agencije za privatizaciju ko je nadležan za naš slučaj. Niko se ne odaziva na molbe da naš slučaj uzmu što pre u razmatranje i reše na bilo koji način, jer mi nismo primili 18 zarada, nemamo overene zdravstvene knjižice i potpuno smo iscrpljeni. Smatramo da je u pozadini svega likvidacija Aviogeneksa kroz stečaj, kako ne bi predstavljao konkurenciju Etihadu - naglašava Despotović.
Zaposleni u Aviogenex-u smatraju da je to potpuno pogrešan način razmišljanja jer potreba za postojanjem i uslugama te kompanije i te kako postoji.
- Aviogenex i dalje treba da nastavi sa poslovanjem jer postoji interesovanje kupaca od kojih su neki slali pisma o namerama Ministarstvu privrede i Agenciji za privatizaciju. Takođe, u regionu postoji interesovanje i potreba za saradnjom sa Aviogenex-om, primera radi Banjaluka i Skoplje. Za saradnju je zainteresovan i grad Niš. Interes zaposlenih je da se za Aviogenex nađe strateški partner koji bi obezbedio noviji tip aviona za obavljanje čarter saobraćaja. Po ugovoru o lizingu Aviogenex je leteo u Africi za kompaniju Vest erlajns iz Kotonua, država Benin.
Opširnije pročitajte na www.danas.rs
Radoslav
Despotović, predsednik Sindikata letača, mehaničara i vazdušnog osoblja
Aviogeneksa. - See more at:
http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/gase_domacu_carter_kompaniju_da_ne_bude_konkurencija.4.html?news_id=295692#sthash.ANUIWVrs.dpuf
Radoslav
Despotović, predsednik Sindikata letača, mehaničara i vazdušnog osoblja
Aviogeneksa. - See more at:
http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/gase_domacu_carter_kompaniju_da_ne_bude_konkurencija.4.html?news_id=295692#sthash.ANUIWVrs.dpuf
Коментари
Постави коментар