PORTAL KOJI SE BAVI PROMOVISANJEM LETOVA IZ NIŠA

петак, 15. јануар 2016.

Wizz Air povećao broj prevezenih putnika iz Srbije za 5,6% u 2015.godini

ilustracija (foto. Fly from Niš)
Wizz Air, najveći niskobudžetni avio prevoznik u regionu Centralne i Istočne Evrope, je ostvario veliki uspeh u kalendarskoj 2015. godini čime se svrstao među najbolje avio kompanije koje posluju po ultra low-cost modelu.

Među dostignućima u 2015. su izlazak na Londonsku berzu, veliko osavremenjavanje brenda i promena izgleda aviona, rekordna narudžbina aviona od Airbusa na pariskom sajmu vazduhoplovstva (Paris Air Show) i ulazak u flotu prvog aviona A321 – što je prvi avion ovog modela u Evropi sa 230 putničkih mesta.

U prošloj godini, Wizz Air je u ponudi imao preko 400 linija do 118 destinacija u 38 zemalja.
Flota kompanije se sastoji od 63 Airbusova aviona A320 i dva A321 koji su smešteni u 22 operativne baze širom Centralne i Istočne Evrope. Wizz Air je uspostavio četiri nove baze u prošloj godini – Tuzla, Debrecin, Košice i Lublin. Wizz Air je takođe najavio i 23. bazu koju će otvoriti ove godine u julu u rumunskom Jašiju.

Na kraju godine Wizz Air je obavljao letove na 81 novoj liniji koja je uspostavljena 2015, a najavio je i 32 nove linije u 2016.

Wizz Air je prevezao 19 miliona putnika u 2015, što predstavlja povećanje od 3,2 miliona putnika u odnosu na kalendarsku 2014. Wizz je dobio i 11 novih Airbusovih aviona i otvorio novih 400 radnih mesta, čime je broj zaposlenih u kompaniji porastao na 2.600.

Wizz Air trenutno nudi 13 linija do 11 gradova u sedam zemalja sa dva aerodoma u Srbiji: Beograd - Nikola Tesla i Niš - Konstantin Veliki i u 2015. je ukupno prevezao 456.879 putnika što predstavlja povećanje od 5,6 posto u odnosu na godinu dana ranije.

Jožef Varadi, generalni direktor Wizz Aira je izjavio: “Zahvaljujući vrednom radu naših zaposlenih i izvanrednoj lojalnosti naših putnika, 2015. je završena kao jedna od naših najboljih godina. Naš stalan rast pokazao je da je Wizz Air-ov koncept cena i usluge sa osmehom opšte prihvaćen i da je to nešto što nas odvaja od drugih low-cost prevoznika u regionu. Evropski putnik nije zadovoljan samo sa jeftinom kartom – on traži mogućnost izbora i poštovanje. Rezultati postignuti u 2015. mi govore da su putnici upravo to prepoznali kao odlike " - ističe Varadi

Nove usluge za putnike koje su predstavljena u 2015. su rezervacija sedišta, poboljšano prioritetno ukrcavanje koje sad auključuje i jedan mali lični komad ručnog prtljaga, nove Plus Fare kategorije koje uključuju 32kg predatog prtljaga, veliki komad ručnog prtljaga, prioritetno ukrcavanje i aerodromski check-in.

Kompanija je takođe osvežila svoj prepoznatljivi brend i promenila izgleda aviona kako bi još bolje oslikala promene koncepta putovanja koji se nudi putnicima. Prisustvo Wizz Air-a na internetu je poboljšano, sa glavnom internet stranicom koja se ažurira na 23 jezika i koja ima verzije za mobilne uređaje kao i od ranije aplikacije za iOS i Android platforme.

Kompaija je otvorila novi hangar za održavanje aviona na aerodromu u Budimpšti
u avgustu, koji zajedno sa školskim centrom za obuku i trening pilota i kabinskog osoblja ojačava ulogu vodećeg pokretača u mađarskoj vazduhoplovnoj industriji. Wizz Air je takođe pokrenuo i kadetski program u 2015. kako bi regrutovao i obučio talentove  pojedince iz Mađarske i susednih zemalja koji sutra treba da obezbede nesmetan rast kompanije.

Wizz Air je nedavno osvojio nagradu Air Transport World magazina za uspeh koji je ostvaren u 2015. godini.

izvor: Wizz Air

Нема коментара:

Постави коментар