Ilustracija ryanair |
Boing kaže da se sada radi na racionalizaciji troškova po pitanju upotrebe aviona koji su više ekonomičniji i isplatljiviji. 80-tih i 90-tih na prekookeanskim rutama letelo se aviona sa 3 ili 4 motora, a danas se leti sa avionima skoro sličnih kapaciteta sa više ekonomskih ušteda i manjim brojem motora. Boing tipa 787 nastavlja ovim trendom na novim tržištima i leti na preko 158 destinacija širom sveta. Avion koji najvise štedi gorivo.
Iz Boinga poručuju da će u narednih 20 godina broj putnika porasti za 4,7% i da će na taj rasti uticati zemlje Azije i ali i Evrope u manjem procentu. Zanimljivo je da i kargo ima sve veći rast, navode iz Boinga. Broj putnika će u Jugoistočnoj Evropi rasti u narednom periodu za 5,4%.
Najveća tražnja i proizvodnja aviona je za tipom 737, a broj svih tipova aviona koji će leteti narednih 20 godina će se udvostručiti. Niskotarfine avio-kompanije polako koriste avione i za dugolinijske operacije, što u Boingu priznaju da nisu videli to u analizama koji su radili prethodnih godina. Norwegian je trenutno vodeći niskotarifni avio-prevoznik koji koristi avione tipa 787 za dugolinijski saobraćaj i da će oni nastaviti sa kupovinom dodatnih aviona.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар