Učestvujte u našoj onlajn anketi. Glasajte za potencijalno novu/staru destinaciju iz Niša. Anketa se sprovodi ponovo na zahtev velikog broja naših čitalaca. Istraživanje tržišta se spovodi radi sagledavanja potencijalno novih/starih destinacije koje treba da se nađu na mapi destinacija iz Niša. Za razliku od prethodnih, ova anketa sadrži dva pitanja. Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom cele godine (možete glasati za više njih) i Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom letnje sezone (možete glasati za više njih)? Anketom nisu obuhvaćene trenutno aktuelne destinacije ka kojima lete 4 avio-kompanije i to Wizz Air (Memingen, Bazel Miluz), Ryanair (Stokholm Arlanda, Beč, Malta, Krf), Air Serbia (Istanbul, Beograd, Ljubljana, Keln, Frankfurt Han, Atina, Tivat) i SWISS (Cirih od 30. juna do 21. avgusta). Učešće u anketi je dobrovoljno, a sve što treba da uradite je da kliknete OVDE i učestvujete u našoj anketi. Da bi učetvovali ...
![]() |
Ilustracija ryanair |
Boing kaže da se sada radi na racionalizaciji troškova po pitanju upotrebe aviona koji su više ekonomičniji i isplatljiviji. 80-tih i 90-tih na prekookeanskim rutama letelo se aviona sa 3 ili 4 motora, a danas se leti sa avionima skoro sličnih kapaciteta sa više ekonomskih ušteda i manjim brojem motora. Boing tipa 787 nastavlja ovim trendom na novim tržištima i leti na preko 158 destinacija širom sveta. Avion koji najvise štedi gorivo.
Iz Boinga poručuju da će u narednih 20 godina broj putnika porasti za 4,7% i da će na taj rasti uticati zemlje Azije i ali i Evrope u manjem procentu. Zanimljivo je da i kargo ima sve veći rast, navode iz Boinga. Broj putnika će u Jugoistočnoj Evropi rasti u narednom periodu za 5,4%.
Najveća tražnja i proizvodnja aviona je za tipom 737, a broj svih tipova aviona koji će leteti narednih 20 godina će se udvostručiti. Niskotarfine avio-kompanije polako koriste avione i za dugolinijske operacije, što u Boingu priznaju da nisu videli to u analizama koji su radili prethodnih godina. Norwegian je trenutno vodeći niskotarifni avio-prevoznik koji koristi avione tipa 787 za dugolinijski saobraćaj i da će oni nastaviti sa kupovinom dodatnih aviona.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар