Dalji razvoj aerodroma ili stagnacija, pitanje je sad!? ilustracija(foto: Aerodrom Niš) |
Da li će država stvarno po ko zna koji put ugroziti rad Aerodroma koji je u poslednjih nekoliko godina zabeležio istorijske rezultate ili je priča priča o preuzimanju ima isključivo pozitivnu stvarnu priče, ostaje da se vidi narednih dana.
Retrospektiva:
12.10.1986. - Tadašnja država donosi odluku o zatvaranju niškog aerodroma 3 dana pre zvaničnog otvaranja. Aerodrom je uz veliku podršku tadašnje vojske i lokalnih prestavnika otvorila 12.10.1986. za vazdušni saobraćaj.
2003.godina. - Zahvajujući donaciji Norveške niški aerodrom konačno je posle bombardovanja 1999.godine otvoren ponovo za vazdušni saobraćaj.
2006.godina. - Nakon raspada državne zajednice SCG, tadašnje državno rukovodstvo nije dozvolilo Montenegro Airlines-u da registruje svoju ćerku kompaniju Master Airways koja je planirala razvoj saobraćaja sa niškog aerodroma
2006.godina. - pregovori rukovodstva aerodroma sa Ryanair-om i njihov moguć dolazak još tada u Niš spečeno je kako se ne bi ugrozili interesi nacionalnog avio-prevoznika JAT Airways-a.
2007.godina. JAT je iako pompezno najavio razvoj daljeg saobraćaja iz Niša sa 3 nove linije ka Nemačkoj i Austriji nikad nije realizovao pravdajući se time da nema putnika
2009.godina. - JAT odustaje od letova iz Niša ka jedinoj liniji do Ciriha, jer linija nije više bila ekonomski isplativa
2013.-2014. - U ovom periodu formiranja Air Serbia-e kada je bilo prilike da se nacionalni prevoznik ponovo stacionira na tržištvu južne Srbije u periodu kada letova nije bilo sa niškog aerodroma, do toga nije došlo.
2018.godina. - Da li će 3 velika evropska igrala ostati na niškom aerodromu kada se i ukoliko aerodrom poveri državi na upravljanje ostaje da se vidi. Velika bi bila nepravda ukoliko bi se ova pozitivna priča po sve putnike koji lete sa drugog međunarodnog aerodroma naprasno ugasila. Nadamo se da to najcrnjeg scenarija neće doći i da će se putnici sa aerodroma Niš i u narednim godinama povezivati sa Evropom i svetom sa cenama već od 10 evra.
Koje je Vaše mišljenje? Pišite u komentarima...
Fly from Niš
Bila bi šteta da se aerodrom zatvori. Mi sa juga radije bismo leteli uz Niša nego da putujemo u Beograd. Nije Beograd Srbija niti smo svi iz Beograda. Nadam se samo da će da se još više unapredi aerodrom jer ima potencijal.
ОдговориИзбришиKakav Beograd, vracamo se u Sofiju i Skoplje
ИзбришиKriminal! Koja država? Oni su učinili sve što su mogli da unište niški aerodrom i sada kada su nišlije konačno uspele da se oslone na svoje noge, uprkos svim smicalicama od strane države, grad daje toj istoj državi pravo na upravljanje!? Ima li bilo koga normalnog, da misli na interese Niša? Bruka i sramota! Na njihovu dušu! Pametnom dosta!
ОдговориИзбришиSIGURAN sam da u tajnom "ugovoru o poklonu" aerodroma NIKOLA TESLA postoji neki član kojim se gasi aerodrom Niš.To je sasvim logično, jer zašto bi Niš uzimao deo profita Francuzima...
ОдговориИзбришиIskreno, ja nisam za drzavno upravljanje aerodromomjer sam svesna da je ovde sukob interesa. Cela Srbija leti iz nisa jer su karte Air Srbije veoma skupe. Znaci, aerodrom u Nisu je velika konkurencija Nikoli Tesli. Bilo bi lepo da drzava stvarno hoce da pomogne razvoju niskog aerodroma, ali i da nesto uradi po tom pitanju podici ce aerodromske takse da budu kao na Tesli, a onda od jeftinih karata za nas obicne smrtnike, nema nista
ОдговориИзбришиPlasim se ya sudbinu naseg aerodroma! Najzad smo dobili priliku da letimo direktno iz Niša! Političarima ništa ne verujem i mislim da je pozadina ove priče loša!
ОдговориИзбришиVratite bolje aerodrom vojsci sto je sigurno ako nece moci da upravlja grad.
ОдговориИзбришиДржава ће га продати или затворити.Џабе смо кречили.
ОдговориИзбришиPisi propalo. Ne uzimaju ga lopovi da ga unaprede vec da ga uniste. Sve su unistili na jugu pa ce aerodrom. Sto da se leti iz Nisa kad postoji Beograd. E za inat ima da letim iz Sofije , Skoplja pa makar i iz Pristine samo u Beograd necu da odem
ОдговориИзбришиAko se aerodrom prepusti drzavi mozemo odmah da se oprostimo od njega!
ОдговориИзбришиAko vlada pored toliko svog posla ima vremena da brine i o interesu nislija zasto nas nislije i ne pita da li hocemo da poklonimo nesto tako vredno.Doci ce vreme da nam u nasem interesu narede da nije vise dobro da zivimo a kamoli da se vozimo i to van granica daleko bilo.Doduse ni po gradu nece biti vise moguce,autobusi su uglavnom pred raspadanjem ali i to je u nasem interesu,peske je zdravo
ОдговориИзбришиДакле, док се није знало да ли ће аеродром успети да преживи, град је, дакле сви грађани Ниша, одвајао средства не би ли аеродром стао на ноге. Сада када се видело да аеродром може да ради и ствара профит, гле чуда, БЕОГРАД га узима за себе! Може, али да се град компензира за милионе и милионе евра које је уложио у развој СВОГ аеродрома! СРАМОТА! Целој Србији би лакнуло када би се тај паразит Београд одвојио од остатка земље. Било би нам боље да смо са Косовом, него са тим крвопијом од града.
ОдговориИзбришиKako kaže moja kćer (predmet sa FZNR-a)... postoji slab gradonačelnik i jak gradonačelnik, slab je onaj koga je postavila stranka, dok je jak onaj koga je postavio narod. Pa mi imamo slabog gradonačelnika, da ga je izabrao narod Niša ne bi se govorilo o aerodromu tako, bio bi vlasništvo grada Niša. Pa dragi gradonačelniče ne dozvolite da aerodrom ode u ruke Beograda jer građani Niša više neće ni videti aerodrom.
ОдговориИзбришиAko budu zatvorili aerodrom, sigurno necemo leteti iz Beograda, vec iz Sofije/Skoplja/Pristine jer nam je i blize i jeftinije, a i odatle ima low cost letova.
ОдговориИзбриши