Avioni za regionalni saobraćaj sve više na tražnji; ilustracija (foto: FFN) |
(foto: Fly from Niš) |
Svi su složni u oceni da je u ovoj regiji, ali i u svetu, potražnja i potreba za ovim tipovima aviona sve veća. Predstavnik ATR-a izjavio je da je Indija njihom najveći kupac kada je reč o putničkoj verziji odnosno avio-kompanija IndiGo, dok je FedEx najveći kupac kada je reč o potrebama kargo prevoza.
(foto: Fly from Niš) |
(foto: Fly from Niš) |
Embraer takođe vidi sebe na ovom tržištu. Oni su konačno završili sertifikaciju novog aviona tipa E190-E2 čime su stvorili novu šansu za dalji napredak. Iako je prodaja ovog aviona nešto slabija od očekivanja, u Embraeru kažu da sve ima svoj početak i da očekuje još više zainteresovanih kupaca.
ATR već svojim bivšim i sadašnjim klijentima nudi nov tip aviona serije 600, koji je značajno unapređen po svim pitanjima. Od ekonomske uštede, do novog kokpita po ugledu na A330 i A380, te novoj komfornijoj putničkoj kabini. Kako kažu ispred ATR-a, ovaj avion je idealan za male aerodrome koji imaju pistu do 1000 metara dužine. Te da je maksimalna dužina trajanja leta 1,30h od polaznog aerodroma.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар