PORTAL KOJI SE BAVI PROMOVISANJEM LETOVA IZ NIŠA

test

четвртак, 08. март 2018.

SEAS18: Sve veća potražnja za regionalnim avionima

Avioni za regionalni saobraćaj sve više na tražnji; ilustracija (foto: FFN)

(foto: Fly from Niš)
ATR, Embraer i Bombardier diskutovali su danas na zajedničkom panelu, okviru SEAS18, na temu razvoja aviona za regionalnog saobraćaja, kao i potrebama tržišta u ovom regioanu te su po tom pitanju izneli su svoje stavove.

Svi su složni u oceni da je u ovoj regiji, ali i u svetu, potražnja i potreba za ovim tipovima aviona sve veća. Predstavnik ATR-a izjavio je da je Indija njihom najveći kupac kada je reč o putničkoj verziji odnosno avio-kompanija IndiGo, dok je FedEx najveći kupac kada je reč o potrebama kargo prevoza.

(foto: Fly from Niš)
(foto: Fly from Niš)
Bombardier svoju statistiku je sveo na prostoj našeg region, gde je izrazio mogućnost da sa nekoliko različitih ex-yu avio-kompanija prošire svoju saradnju. Bombardier trenutno najveći broj aviona ima u floti Adria-e i Croatian Airlines-a. Oni su ostavili priliku da možda zainteresovanu stranu nadju i u Montenegru Airlines-u kao prevoznikom koji takođe se avionima za reginalni saobraćaj.


Embraer takođe vidi sebe na ovom tržištu. Oni su konačno završili sertifikaciju novog aviona tipa E190-E2 čime su stvorili novu šansu za dalji napredak. Iako je prodaja ovog aviona nešto slabija od očekivanja, u Embraeru kažu da sve ima svoj početak i da očekuje još više zainteresovanih kupaca.

ATR već svojim bivšim i sadašnjim klijentima nudi nov tip aviona serije 600, koji je značajno unapređen po svim pitanjima. Od ekonomske uštede, do novog kokpita po ugledu na A330 i A380, te novoj komfornijoj putničkoj kabini. Kako kažu ispred ATR-a, ovaj avion je idealan za male aerodrome koji imaju pistu do 1000 metara dužine. Te da je maksimalna dužina trajanja leta 1,30h od polaznog aerodroma.


Tekst: A.P.
Fly from Niš

Нема коментара:

Постави коментар