Učestvujte u našoj onlajn anketi. Glasajte za potencijalno novu/staru destinaciju iz Niša. Anketa se sprovodi ponovo na zahtev velikog broja naših čitalaca. Istraživanje tržišta se spovodi radi sagledavanja potencijalno novih/starih destinacije koje treba da se nađu na mapi destinacija iz Niša. Za razliku od prethodnih, ova anketa sadrži dva pitanja. Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom cele godine (možete glasati za više njih) i Do koje destinacije bi voleli da letite iz Niša tokom letnje sezone (možete glasati za više njih)? Anketom nisu obuhvaćene trenutno aktuelne destinacije ka kojima lete 4 avio-kompanije i to Wizz Air (Memingen, Bazel Miluz), Ryanair (Stokholm Arlanda, Beč, Malta, Krf), Air Serbia (Istanbul, Beograd, Ljubljana, Keln, Frankfurt Han, Atina, Tivat) i SWISS (Cirih od 30. juna do 21. avgusta). Učešće u anketi je dobrovoljno, a sve što treba da uradite je da kliknete OVDE i učestvujete u našoj anketi. Da bi učetvovali ...
![]() |
Savremen izgled budućeg terminala (preuzeto sa aviatica.rs) |
Portal Aviatica.rs, došao je do eksluzivne fotografije budućeg izgleda dograđenog i rekonstrusanog terminala aeodroma Konstantin Veliki čije radove će finansirati za prvu fazu grad Niš, dok će ostatak sredstava obezbediti Vlada Srbije.
Podsetimo da je grad Niš za rekonstrukciju i proširenje sadašnjeg terminala iz budžeta grada izdvojio 26 miliona dinara. Kako je ranije izjavio direktor niškog aerodroma Vladica Đurđanović, terminal će pored osveženog spoljnog izgleda, i unutrašnjem delu dobiti nove sadržaje u vidu još jedne jedinice za KD kontrolu i dodatna 2 check-in šaltera. Takođe trenutno se izvode završni radovi na izradi brzog gejta br.2.
Plan aerodroma je da kroz dogradnju i proširenje svojih kapaciteta, zašta će Vlada Srbije u narednoj godini obezbediti dovoljna finansijska sredstva, može da opluži dva aviona istovremeno na platformi. Ovim će se doprineti da se još veći broj linija uspostavi iz Niša.
Država Srbija će neposredno kroz Kontrolu letenja Srbija i Crna Gora(SMATSA) na aerodromu investirati, takođe u narednoj godini, i izgradnju novog kontrolnog tornja, kao i postavljanje savremenog uređaja za instrumentalno navođenje aviona do 800 metara, ILS CAT I, u uslovima smanjene vidljivosti.
Tekst: A.P.
Fly from Niš
Коментари
Постави коментар