Wizz Air, najveća low-cost avio kompanija u Centralnoj i Istočnoj Evropi, pokrenula je novi sajt optimizovan za mobilne uređaje kao dodatak na već postojeći kompanijski internet sajt i Apple i Android aplikacije.
Mobilni sajt - m.wizzair.com - je pokrenut u ponedeljak i pristupa mu se preko web pretraživača na mobilnim uređajima. Iako većina korisnika upotrebljava WIZZ-ove aplikacije za iOS i Android platforme, manji broj njih koristi i web pretraživače na mobilnim uređajima i sada im je omogućenoptimizovan sajt.
Izvor: Wizz Air
"Naša studija je pokazala porast korišćenja mobilnih uređaja od strane naših klijenata za pretrage i rezervisanje letova WIZZ-a, a naš novi sajt za mobilne uređaje će im to omogućiti na još jednostavniji način", rekao je Johan Ajdhagen (Johan Eidhagen), šef marketinga i brenda WIZZ-a. "Prva verzija je usmerena na uobičajene rezervacione zahteve, a u narednim nedeljama dodaćemo i mogućnost čekiranja (check-in) i kupovine dodatnih usluga".
Mobilni sajt - m.wizzair.com - je pokrenut u ponedeljak i pristupa mu se preko web pretraživača na mobilnim uređajima. Iako većina korisnika upotrebljava WIZZ-ove aplikacije za iOS i Android platforme, manji broj njih koristi i web pretraživače na mobilnim uređajima i sada im je omogućenoptimizovan sajt.
"Broj posetilaca WIZZ-ovog sajta preko mobilnih uređaja od nedavno raste i njihov udeo u ukupnom broju posetilaca sajta raste što dokazuje da smo pokrenuli sajt baš u pravo vreme", rekao je Ajdhagen. "Naši korisnici su uvek radi da koriste nove alatke kako bi im iskustvo sa WIZZ-om bilo još lakše, a naš novi sajt za mobilne uređaje pruža im tu mogućnosti".Sajt će biti dostupan na osam jezika.
Izvor: Wizz Air
Коментари
Постави коментар