ilustracija (foto: FB Ryanair) |
Njihova avio-kompanija je trenutno u velikoj ekspanziji i Berlin je jedan od tih velikih aerodroma sa koga se oni šire, pa se nadaju da će povezujući ga sa manjim aerodromom poput niškog uspeti u nameri u kojoj dolaze a to je razvitak tržišta Srbije.
- Mi smo odlučili da proširimo svoje linije i u Srbiji odnosno iz Niša, zato što smo u konstantnom rastu. Berlin je divan grad, verujemo da će uspeti. Uveliko razvijamo naš biznis u Berlinu i jednom kada završimo ekspanziju u većim gradovima Evrope, i sada radimo drugo širenje ka manjim aerodromima te verovali smo da je Niš odlična destinacija za te potrebe. - istakao je Luis Fernandez-Mellado, menadžer razvoja linija u ovoj kompaniji za TV Zona PlusPredstavnici ove kompanije su juče, ali i prethodnih meseci, posetili aerodrom i izrazili zadovoljstvo viđenim, pošto zadoljava sve potrebe Ryanair-a. Zanimljivo je da će avion biti na aerodromu 5 minuta biti kraće u odnosno 25 minuta je rok za opsluživanje aviona.
Direktor RRA JUG, Bojan Avramović još jednom je ponovio da je ugovor sa Ryanair-om kao i sa Wizz Air-om na čistoj komercijalnoj osnovi odnosno da grad ne plaća prazna sedišta kao ranijih godina kada je leteo Montenegro Airlines.
Nema praznih mesta, nema suvbencija, Ryanair će raditi na niškom aerodromu kao i sve ostale avio-kompanije koji će koristiti niški aerodrom. - rekao je Avramović za TV Zonu PlusLuis Fernandenz je takođe istakao da su oni Niš odabrali prvenstveno zbog niskih cena aerodromskih usluga, ali i da su pored toga koristili neke druge bitne parametre kao što je tržišni potencijal i dijaspora.
- Kriterijum za ulazak na tržište zavisi i od linije i konkurencije, ali pre svega gledamo da naše troškove svedemo na minimum što doprinosi niskim cenama avio-karata. Aerodromi koji nemaju razvijenu mrežu letova upravo rade da smanje svoje usluge kako bi određena avio-kompanija pokušala da to tržište razvije. - kaže Fernandez-MelladoGovoreći o cenama avio-karata istakli su da će Ryanair učiniti sve kako bi imao pune avione pre prvog leta ali i kasnije. Fernadez kaže da će cene avio-karata varirati u zavisnosti od popunjenosti kabine i interesovanja samih putnika. Ukoliko se desi da interesovanje bude nešto slabije od očekivanog , Ryan će spustiti cene karata kako bi privukao svoje putnike, ali se očekuju da će sve biti kako treba i da će cene rasti koliko to tržište dozvoljava.
Iz Ryanair-a poručuju da uveliko pripremaju sledeću letnju sezoni i da će otvaranje linije iz Niša svakako imati uticaja na njih da razvijaju svoje letove, kako kaže menađer za razvoj avio-linija ispred ove avio-kompanije odluka će biti donesena u narednih nekoliko meseci.
Podsetimo da će Ryanair svoj prvi let do Berlina (aerodrom Šonefeld) realizovati 4.septembra i da će leteti 2x nedeljno četvrtkom i nedeljom. Takođe Vas podsećamo i da će Wizz Air otvoriti novu liniju od 20.avgusta ka Dortmundu , pored trenutno redovnih linija za Bazel i Malme.
Tekst:A.P.
Fly from Niš/ TV Zona Plus
a Bec?
ОдговориИзбриши