Aerodrom Niš ima perspektivu; ilustracija (foto: Fly from Niš) |
Petar Vojinović, urednik portala Tango Six, istakao je da je trenutno niški aerodrom pravi hit u regionu, te da su strukture aerodroma prepoznale pravi način kako da privuku najveće niskotarifne prevoznike i kako da iskoriste "rat" Wizz Air-a i Ryanair-a za povećanje broja linija.
- Aerodrom Beograd je do nedavno imao tu dominaciju, jer je aerodrom Niš do pre dve godine lošu strategiju privlačenja avio-kompanija, uopšte. Pre par meseci aerodrom Niš je postao pravi hit u Srbiji i regionu, Wizz Air i Ryanair su odjednom krenuli da se nadmeću ko će otvoriti više linija, nakon veoma hrabre i jedine normalne odluke da se sve takse oko opsluživanja aviona drastično smanje i Niš je "poleteo". - rekao je Vojinović za Al Jazeera BalkansVazduhoplovni analitičar iz Zagreba, Alen Sćurica rekao je kako smatra da u ovom trenutku tuzlanski aerodrom nema neku veću perskektivu u razvoju zbog toga što ogromne subvencije koji oni izdvajaju za Wizz Air-a bez nekog drugog prevoznika aerodrom kao takav neće imati šansu za dalji razvoj. Svakako Niš je tu bolji koji je iskoristio "rat" između Wizz Air-a i Ryanair-a što bi to trebalo da slično učini i Tuzla, ocenio je Šćurica.
- Iako je aerodrom Tuzla sa blizu 300.000 putnika treba biti samoodrživ, oni sa tom politikom sigurno neće biti ni sa 500.000 putnika. U tom kontekstu treba raditi na tome da svaki aerodrom te veličine ili veći bude legacy carrier-a i low cost carrier-a. Pogotovo je opasna stvar držati se samo jednog niskotarfnog avio-prevoznika, videli smo daleko veće aerodrome koji su vrlo brzo bankrotirali zbog problema koji su imali sa jednim niskotarfnim prevoznikom. Tuzla bi trebalo da napravi ono što je Niš napravio, iskoristiti "rat" Ryanair-a i Wizz Air-a za privlačenje još jedne niskotarfine kompanije i da ne ostane na jednom prevozniku i prepustiti mogućnost njegovih ucena. - istakao je ŠćuricaPodsetimo da sa niškog aerodroma Wizz Air ima redovni saobraćaj ka 5 destinacija(Malme, Bazel, Ajdhoven, Memingen, Dortmund), a da se već početkom septembra planira pokretanje prve linije Ryanair-a do Berlina odnosno od zimskog reda letenja i do Diseldorfa-Weeze, Bratislave, Milana-Bergamo.
Tekst: A.P.
Fly from Niš / Al Jazeera Balkans
Aerodrom Nis je na idealnom mestu jer je tu blizu Bugarska , Makedonija a i centralna i juzna Srbija !!!
ОдговориИзбриши