Пређи на главни садржај

700.000 putnika godišnje novi cilj aerodroma Niš u narednih 5 godina

Preko novog plana poslovanja aerodroma Niš do 700.000 putnika godišnje
(foto arhiva FFN)
Rukovodstvo niškog aerodroma "Konstantin Veliki" , kako je rečeno na konferenciji za medije održanoj proteklog vikenda, će u saradnji sa Regionalnom razvojnom agencijom "Jug" (RRA JUG) izraditi novu strategiju razvoja za period od 5 godina (2017. - 2022.) u kojoj će se jasno definisati zadaci i ciljevi koje aerodroma mora da ostvari kako bi imao i 700.000 putnika godišnje.

Direktor aerodroma "Konstantin Veliki" izrazio je nadu da bi aerodrom u narednih 5 godina mogao da ima 700.000 putnika ukoliko Vlada Srbije i grad Niš kao osnivač stanu iza daljeg razvoja niške vazdušne luke.
Đurđanović: Bolji dani za aerodrom tek dolaze
(Foto: Fly from Niš)
- RRA JUG će uz pomoć aerodroma Niš će uraditi studiju izdržljivosti aerodroma do 2022.godine. U narednom petogodišnjem planu definisaćemo sve ono što je potrebno aerodromu "Konstantin Veliki", to ćemo uraditi po etapama za svaku godinu koliko treba da bude uloženo. Očekujemo pomoć grada i republike u realizacini ovog plana. - izjavio je Đurđanović
Prema rečima direktora RRA JUG, Bojana Avramovića aerodrom sa sadašnjim kapacitetima i bez otvaranja novih linija već sledeće godine će imati sigurno preko 300.000 putnika, ali kako je plan da se ova vazdušna luka nastavi da se širi svakako će aerodrom ima mnogo bolje rezultate od postojećih.
Avramović: RRA JUG prepoznaje potencijal aerodroma
(foto:Fly from Niš)
- U prvoj godini realizacije našeg programa, u 2015.godini, mi smo probili sve postavljane ciljeve i sa instaliranjem linijama koje sada rade, i da nemamo novih linija od narednog letnjeg reda letenja, aerodrom sa sadašnjim kapacitetima kojim raspolaže može da ima preko 300.000 putnika u 2017.godini. I tada se pojavljuje problem kapaciteta terminalne zgrade i to je onda pitanje hoćemo li to da razvijamo ili da ostanemo na nivou od 300.000 putnika. Grad Niš je zainteresovan da se to reši, logično je i da se Regionalna razvojna agencija vidi interesa u tome da u aerodrom treba investirati. Kada budemo završili studiju imaćemo podatke u šta je tačno potrebno ulagati. - istakao je Avramović
Podsetimo da je aerodrom sa svoje strane preko privatnog investitora uspeo da obezbeti novu opremu za kargo transport i da je grad rasteretio novca koji je budžetom za ovu godinu planirao za nabavku te opreme. Grad odlučio da taj novac upotrebi za neophodnu rekostrukciju i dogradnju terminala kako bi aerodrom već od naredne godine mogao istovremeno da opluži dva putnička aviona što bi samim tim se stvorila šansa i za veći broj novih linija.


Tekst: A.P.
Fly from Niš

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zimski red letenja od sutra na snazi. Letite iz Niša ka 9 destinacija širom Evrope

(ilustracija; foto: FB Aerodrom Niš) Na niškom aerodromu "Konstantin Veliki" od sutra počinje da važi i da se primenjuje zimski red letenja koji traje od 27. oktobra do 29. marta naredne godine. Broj destinacija u odnosu na prethodnu sezonu biće manji, ali i pored toga putnici će biti u prilici da direktno ili sa presedanjem stignu na svoju konačnu destinaciju. Zimski red letenja koji od sutra stupa na snagu putnicima će omogućiti da tokom ove sezone lete iz Niša ka 9 destinacija širom Evrope. Air Serbia će nuditi 5 destinacija, Wizz Air i Ryanair po 2 destinacije. Nacionalni avio-prevoznik Air Serbia tokom ovog perioda nudi putnicima iz Niša direktne letove do Ljubljane, Kelna, Frankfurt Hana, Istanbula i Beograda. Pored direktnih destinacija Air Serbia direktno preko Beograda, ali i preko svojih codeshare partnera Qatar Airways-a i Turkish Airlines-a, nudi i veliki broj destinacija širom sveta. Najveća dva niskotarifna avio-prevoznika u Evropi, Wizz Air i Ryanair, putnicima

Cenovni pregled avio-karata iz Niša - DECEMBAR 2024 / JANUAR 2025

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Ukoliko planirate da sa niškog aerodroma letite ka nekoj od mnogobrojnih destinacija širom Evrope sa jednom od 3 avio-kompanije (Ryanair, Wizz Air, Air Serbia) tokom decembra meseca 2024. godine i januara meseca 2025. godine, ovo su trenutno najniže cene avio-karata u jednom smeru ka postojećim destinacijama. Destinacija Mesec Avio-kompanija Cena već od Beč(VIE) Decembar / Januar Ryanair 20,99€ / 20,99€ Malta(MLA) Decembar / Januar Ryanair 20,99€ / 19,99€ Bazel Miluz(MLH) Decembar / Januar Wizz Air 2209 RSD / 2209 RSD Memingen(FMM) Decembar / Januar Wizz Air 2459 RSD / 3069 RSD F

Cenovni pregled avio-karata iz Niša - NOVEMBAR / DECEMBAR 2024

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Ukoliko planirate da sa niškog aerodroma letite ka nekoj od mnogobrojnih destinacija širom Evrope sa jednom od 3 avio-kompanije (Ryanair, Wizz Air, Air Serbia) tokom novembra i decembra meseca, ovo su trenutno najniže cene avio-karata u jednom smeru ka postojećim destinacijama. Destinacija Mesec Avio-kompanija Cena već od Beč(VIE) Novembar / Decembar Ryanair 24,79€ / 20,99€ Malta(MLA) Novembar / Decembar Ryanair 19,99€ / 19,99€ Bazel Miluz(MLH) Novembar / Decembar Wizz Air 9839 RSD / 2459 RSD Memingen(FMM) Novembar / Decembar Wizz Air 2209 RSD / 2209 RSD Frankfurt Han(HHN) No

Do gradova bivše Jugoslavije letom iz Niša preko Beograda

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Sarajevo, Tivat, Zagreb, Podgorica i Ljubljana su samo neke od destinacija bivše Jugoslave ka kojima srpski nacionalni avio-prevoznik Air Serbia omogućava putnicima iz Niša direktno preko Beograda da lete do njih. Neke od ovih destinacija bile su i redovne linije sa Aerodroma Konstantin Veliki krajem 80-tih i tokom 2000-tih poput Zagreba (JAT) ili Podgorice (Montenegro Airlines). Air Serbia podsetimo da iz Niša obavlja redovne direktne letove ka Ljubljani, glavnom gradu Slovenije, tokom cene godine, ali i zahvaljujući redovnim letovima do Beograda letovi do Ljubljane su mogući i u tim danima (sredom ili nedeljom). Let za Tivat je sezonska destinacija tokom letnje sezone, pa su tokom zimske sezone oni mogući samo ukoliko se opredelite da presedate preko Aerodroma Nikola Tesla. Glavni gradovi Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Crne Gore odnosno Sarajevo, Zagreb i Podgorica takođe su dostupni sa niškog aerodroma sa presedenjem preko Beograda. Ove letove mo

SWISS planira da redovno leti od letnjeg reda letenja 2026. godine

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) SWISS će od naredne letnje sezone leteti samo tokom pika letnje sezone od 30. juna do 21. avgusta 2025. godine zbog manjka aviona u floti i dodatnih servisa, ali sa tendencijom da od letnje sezone 2026. godine lete celu sezonu. Direktor Knežević objašnjava da se i SWISS suočava sa dodatnim servisima, baš kao i Wizz Air, ali da su i pored toga uspeli da pronađu način da Niš ponovo uvrste u svoj red letenja. - SWISS iz tog razloga nije u mogućnosti da za sledeću letnju sezonu leti više iz Niša, ali su uspeli da neke biznis ture tokom leta smanje za Nemačku i tako omogućili da se naš aerodrom nađe u tom periodu na njihovoj mapi destinacija. Oni će leteti dva puta nedeljno svakog ponedeljka (u prepodnevnom terminu 09.05h sletanje u Niš i 09.50h poletanje za Cirih) i četvrtka ( u popodnevnom terminu 18.50h sletanje u Niš i 19.45h poletanje za Cirih).- ističe Knežević za TV Kopernikus SWISS će na liniji iz Niša u zavisnosti o kapaciteta punjenja kabine let