Пређи на главни садржај

Wizz Air testira svoj novi model aviona tipa A321neo za 2019.godinu

Testiranje A321neo koji ulazi u flotu Wizz-a 2019.godine (foto: Wizz Air)
Wizz Air, najveća low-cost avio-kompanija u Centralnoj i Istočnoj Evropi i Airbus su danas na aerodromu u Budimpešti predstavili najmoderniji avion Airbus A321neo i započeli test letove za pilote WIZZ-a.

Od svog prvog leta u 2004. Wizz Air redovno širi svoju mrežu niskotarifnih letova omogućavajući svima povoljne tarife za putovanja. WIZZ je uvek koristio Airbus-ove avione iz A320 familije, a od novembra 2015. prvi A321ceo je angažovan u okviru WIZZ-ove flote omogućivši veći kapacitet do više destinacija i poboljšano putničko iskustvo zahvaljujući novom enterijeru, svetlijoj putničkoj kabini, mekšim i udobnijim kožnim sedištima i većim izborom sedenja.
Smanjenje operativnih troskova ali i CO2 jedne
od prednosti ovog modela (foto: Wizz Air)

30 aviona A321ceo će se priključiti WIZZ-ovoj floti tokom 2018, a 2019. će doneti i prvi od 110 aviona Airbus A321neo koji su naručeni na vazduhoplovnom sajmu Paris Air Show održanom 2015. u Parizu. Isporuka aviona A321neo će se nastaviti sve do 2024.godine.

Didrik Pen , šef letačke operative Wizz Air-a ovim povodom je izjavio da su veoma srećni što počinju proces testiranja aviona i što će se ovaj model priključiti njihovoj floti od 2019.godine koji će doprineti smanjenju operativnih troskova, a samim tim i smanjenju cene avio karata.
- Imamo poverenje u ovaj avion koji će nam omogućiti dalje smanjenje operativnih troškova i na taj način uticati i na smanjenje cena avio karata u celoj mreži linija. Osim na poboljšanje ponude našim putnicima i boljeg iskustva tokom leta, mi smo ponosni i na smanjenje uticaja na životnu sredinu zahvaljujući značajnim ekološkim poboljšanjima kroz primenu pionirskih tehnologija u proizvodnji aviona Airbus A321neo. - rekao je Pen
(foto: Wizz Air)
Wizz Air trenutno koristi jednu od najmlađih flota u Evropi sa 63 aviona Airbus A320 i 10 aviona Airbus A321ceo prosečne starosti od 4 godine, što potvrđuje njegovu posvećenost efikasnoj i ekološkoj tehnologiji. Uz primenu najnovijih inovacija koje poboljšavaju performanse i aerodinamiku i nove motore sa šarkletima, avioni A321neo troše najmanje goriva u svojoj kategoriji, sa više od 15 posto uštede u odnosu na savremene uskotrupne(avione sa jednim prolazom između sedišta), i ujedno proizvode manje ugljen-dioksida (CO2), ali i manje buke.

Kako je Wizz Air jedan od ključnih partnera Airbus-a, piloti WIZZ-a će biti prvi koji će testirati A321neo, najprodavaniji uskotrupni avion na svetu. Tim WIZZ-ovih kapetana, među kojima je i Zoltan Sabo, šef pilota Wizz Air-a, će leteti iz Budimpešte do sedam evropskih destinacija testirajući ovaj avion sa trenutno najboljim upravljačkim karakteristikama u svojoj klasi.


Fly from Niš / Wizz Air

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zimski red letenja od sutra na snazi. Letite iz Niša ka 9 destinacija širom Evrope

(ilustracija; foto: FB Aerodrom Niš) Na niškom aerodromu "Konstantin Veliki" od sutra počinje da važi i da se primenjuje zimski red letenja koji traje od 27. oktobra do 29. marta naredne godine. Broj destinacija u odnosu na prethodnu sezonu biće manji, ali i pored toga putnici će biti u prilici da direktno ili sa presedanjem stignu na svoju konačnu destinaciju. Zimski red letenja koji od sutra stupa na snagu putnicima će omogućiti da tokom ove sezone lete iz Niša ka 9 destinacija širom Evrope. Air Serbia će nuditi 5 destinacija, Wizz Air i Ryanair po 2 destinacije. Nacionalni avio-prevoznik Air Serbia tokom ovog perioda nudi putnicima iz Niša direktne letove do Ljubljane, Kelna, Frankfurt Hana, Istanbula i Beograda. Pored direktnih destinacija Air Serbia direktno preko Beograda, ali i preko svojih codeshare partnera Qatar Airways-a i Turkish Airlines-a, nudi i veliki broj destinacija širom sveta. Najveća dva niskotarifna avio-prevoznika u Evropi, Wizz Air i Ryanair, putnicima

Cenovni pregled avio-karata iz Niša - DECEMBAR 2024 / JANUAR 2025

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Ukoliko planirate da sa niškog aerodroma letite ka nekoj od mnogobrojnih destinacija širom Evrope sa jednom od 3 avio-kompanije (Ryanair, Wizz Air, Air Serbia) tokom decembra meseca 2024. godine i januara meseca 2025. godine, ovo su trenutno najniže cene avio-karata u jednom smeru ka postojećim destinacijama. Destinacija Mesec Avio-kompanija Cena već od Beč(VIE) Decembar / Januar Ryanair 20,99€ / 20,99€ Malta(MLA) Decembar / Januar Ryanair 20,99€ / 19,99€ Bazel Miluz(MLH) Decembar / Januar Wizz Air 2209 RSD / 2209 RSD Memingen(FMM) Decembar / Januar Wizz Air 2459 RSD / 3069 RSD F

Cenovni pregled avio-karata iz Niša - NOVEMBAR / DECEMBAR 2024

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Ukoliko planirate da sa niškog aerodroma letite ka nekoj od mnogobrojnih destinacija širom Evrope sa jednom od 3 avio-kompanije (Ryanair, Wizz Air, Air Serbia) tokom novembra i decembra meseca, ovo su trenutno najniže cene avio-karata u jednom smeru ka postojećim destinacijama. Destinacija Mesec Avio-kompanija Cena već od Beč(VIE) Novembar / Decembar Ryanair 24,79€ / 20,99€ Malta(MLA) Novembar / Decembar Ryanair 19,99€ / 19,99€ Bazel Miluz(MLH) Novembar / Decembar Wizz Air 9839 RSD / 2459 RSD Memingen(FMM) Novembar / Decembar Wizz Air 2209 RSD / 2209 RSD Frankfurt Han(HHN) No

Do gradova bivše Jugoslavije letom iz Niša preko Beograda

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) Sarajevo, Tivat, Zagreb, Podgorica i Ljubljana su samo neke od destinacija bivše Jugoslave ka kojima srpski nacionalni avio-prevoznik Air Serbia omogućava putnicima iz Niša direktno preko Beograda da lete do njih. Neke od ovih destinacija bile su i redovne linije sa Aerodroma Konstantin Veliki krajem 80-tih i tokom 2000-tih poput Zagreba (JAT) ili Podgorice (Montenegro Airlines). Air Serbia podsetimo da iz Niša obavlja redovne direktne letove ka Ljubljani, glavnom gradu Slovenije, tokom cene godine, ali i zahvaljujući redovnim letovima do Beograda letovi do Ljubljane su mogući i u tim danima (sredom ili nedeljom). Let za Tivat je sezonska destinacija tokom letnje sezone, pa su tokom zimske sezone oni mogući samo ukoliko se opredelite da presedate preko Aerodroma Nikola Tesla. Glavni gradovi Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Crne Gore odnosno Sarajevo, Zagreb i Podgorica takođe su dostupni sa niškog aerodroma sa presedenjem preko Beograda. Ove letove mo

SWISS planira da redovno leti od letnjeg reda letenja 2026. godine

ilustracija (foto: FB Aerodrom Niš) SWISS će od naredne letnje sezone leteti samo tokom pika letnje sezone od 30. juna do 21. avgusta 2025. godine zbog manjka aviona u floti i dodatnih servisa, ali sa tendencijom da od letnje sezone 2026. godine lete celu sezonu. Direktor Knežević objašnjava da se i SWISS suočava sa dodatnim servisima, baš kao i Wizz Air, ali da su i pored toga uspeli da pronađu način da Niš ponovo uvrste u svoj red letenja. - SWISS iz tog razloga nije u mogućnosti da za sledeću letnju sezonu leti više iz Niša, ali su uspeli da neke biznis ture tokom leta smanje za Nemačku i tako omogućili da se naš aerodrom nađe u tom periodu na njihovoj mapi destinacija. Oni će leteti dva puta nedeljno svakog ponedeljka (u prepodnevnom terminu 09.05h sletanje u Niš i 09.50h poletanje za Cirih) i četvrtka ( u popodnevnom terminu 18.50h sletanje u Niš i 19.45h poletanje za Cirih).- ističe Knežević za TV Kopernikus SWISS će na liniji iz Niša u zavisnosti o kapaciteta punjenja kabine let