Magla jedino dovlači avione Air Serbia-e u Niš (foto: Fly from Niš) |
Prema Đurđanovićevim rečima treba raditi na tome da se što pre osavremeni železnički transport i na taj način omogućiti potencijalnim putnima da za 2 sata dođu do Beograda i onda odlete ka nekoj destinaciji.
- Pravljenje haba u Beogradu, mislim da Air Serbia-i nije komercijalno isplativo da leti. Mi nikada nismo insistirali da avioni Air Serbia-e lete iz Niša, jer onda treba subvencionisati i dotirati gubitke. Air Serbia ne bi nikada imala pozitivan rezultat na relaciji Niš - Beograd. - istikao Đurđanović za TV KopernikusPodsetimo da nacionalna avio-kompanija već 7. godinu za redom nema redovnih letova iz Niša. Jat Airways je iz Niša poslednji put leteo 2009.godine na relaziciji Niš - Cirih, kada se zbog kako je tada navedeno slabe potražnje linija kasnije ukinuta. Nacionalni avio-prevoznik od tada pa do danas koristi aerodrom "Konstantin Veliki" isključivo kao alternativni aerodrom koji je Air Serbia prošle godine usled više maglovitih dana na aerodromu "Nikola Tesla" koristila usluge niškog.
Tekst: A.P.
Fly from Niš / TV Kopernikus
Niko se ne vozi Air Serbiom jer je 10 puta skuplji od kompanija kao sto su Wizz Air i Ryan Air.. Sto se mene tice, Air Serbia i ne treba da leti na toj relaciji vec ove kompanije koje sam malopre naveo. Znam da nasu ekonomiju steti kada preferiramo strane kompanije, ali bas me briga kada je cena karte 10 puta manja
ОдговориИзбришиMA DA...a croatia airlinesu se isplati da imaju letove za rijeku,i pulu koji si od zagreba udaljeni koliko i nis od beograda...treba prvo napraviti udarnu medijsku kampanju,sa normalnom cenom za povratni let NIS-BGD...uvesti 2 povratna leta dnevno,videti reakcije i tokova putnika i prema tome praviti planove,a ne na prvu loptu u startu dici ruke..prvo krenuti u tu pricu,pa ako nema leba ukinuti...doci do beograda za 20 minuta...pa to je fantasticno i ne treba ako lako odustati od te ideje
ОдговориИзбриши